Yazan : steven_stiffler 1 Mayıs 2017 Pazartesi


Chelsea ligin ilk 19 maçının ardından bence şampiyonluğu zaten garantilemişti. Çok büyük özgüven ve istek vardı takımda. Antonio Conte ilk sezonu için büyük başarı elde etti. Bu yüzden Tottenham çok şanssız takım. Yıllardır yatırım yapıyor, ideal kadrosunu kurdu, müthiş bir menajer ile çalışıyor. Geçen sezon mucize bir şekilde Leicester City'nin arkasında kaldı. Bu sezon ise yine benzer bir ivme yakalayan ama çok daha güçlüsü Chelsea'ye yetişmesi imkansızdı. Müthiş özveri gösterdiler. Sezon başında kaybettikleri saçma puanlar olmasa şu an yarış çok daha çekişmeli olabilirdi. 4 haftada 4 puan yarışı hala heyecanlı kılabilir ama Chelsea'nin fikstürü çok kolay. Ben 12 puan çıkaracaklarını düşünüyorum.

Tottenham dün ezeli rakibini rahat yenerek White Hart Lane'de üst üste 13. galibiyetini aldı. Rahat diyorum; gerçekten Arsenal çok zorlayamadı. Mesela takımın kilit ismi Mesut Özil'in varlığı yokluğu belli değildi. Tottenham ise ilk yarıda net fırsatlar kaçırdı. Özellikle Dele Alli daha önce çok kez benzerini attığı golü dün boş kaleye atamadı. Büyük oyuncu neyse ki; ikinci yarıda sahneye çıktı. Hemen peşinden Harry Kane'in attığı penaltı golüyle Spurs rahatladı. Bir de verilmeyen penaltı var bu arada, Alexis Sanchez hakemin gözü önünde kolları açıp daldı. Spurs 23 yıl sonra ligi Arsenal'ın üzerinde bitirecek. Geçen sene bitirememiş olması da bir garipti gerçi. Bundan sonra şampiyonluk için iş biraz mucizeye kaldı. Ama sezonun anlam ve önemi açısından çok güzel bir galibiyetti.

Tozlu Sayfalar

Öne Çıkan Yayın

Verona ile Kasıp Kavurduk - FM 2017

Çoluk çocuk sahibi olacak yaşa geldim ama hala Football Manager geleneğini sürdürmekten büyük keyif alıyorum. Benim için bu geleneklerden...

Takip Ettiklerim

Kategoriler

Yazar Kafe

Translator

- Copyright © Serkan Özerik -