Yazan : steven_stiffler 2 Nisan 2017 Pazar


Son birkaç haftadır Football Manager kariyerime devam ediyorum. PS4 aldım, oyun oynuyorum. Spor Ekstra üyeliğim bitmiş, geçen Euroleague maçında farkettim. Onu yenileyeceğim. En son Empoli maçını yazabilmiştim. O maçtan sonra Lazio hiç yenilmedi. Rakibi Sassuolo ise son haftalarda galibiyete hasret kalan ekiplerden. Lazio'nun bu sezonki büyük şansı Simone Inzaghi olurken, büyük şanssızlığı ilk 3'e kapağı atamaması ve arkasında Atalanta gibi sürpriz bir tehdit olması. Çok ilginç takım Atalanta, bugün Genoa deplasmanında 5 farklı kazandılar.

Sassuolo izlemekten keyif aldığım takımlardan. Kağıt üzerinde bana hoş gelen bir kadroları var. Karizma bir hocaları var. Bir de Serie A'da kendim bildim bileli yeşil renk taşıyan tek takım. Dünkü maçtan çekiniyordum. Milli maç arasının Lazio'yu olumsuz etkileyebileceğini düşünüyordum. Ev sahibi Sassuolo, Berardi'yle golü de bularak 1-0 öne geçti. Lazio'nun en sevdiğim özelliklerinden biri Inzaghi'nin takıma karakter kazandırması. Geriye düşse de oyunu çevirmek için çok olumlu işler yapabiliyorlar. Dün ofsayt olup olmadığı tartışılabilir bir pozisyonla Immobile golü attı ve beraberlik geldi. Lulic de acayip adam, defansif ve ofansif müthiş dinamizm katıyor takıma. Fenerbahçe'de Lulic gibi bir tane adam yok mesela. Immobile'nin bu sezon ligde 18, toplamda 20. golü oldu. Cannavaro'nun çıkardığı bir top var; aynı pozisyonu defalarca denese 2 defa çıkarması mucize olur. Cannavaro kariyer olarak belki abisi gibi değil ama muhtemelen insan olarak şanslı biri. Gol tekrarlarını açıp açıp izlersiniz ya; bu pozisyonu öyle açıp açıp izlemek istiyorum. İkinci yarıda Keita ve Lukaku hamleleri gol için yeterli olmayınca Lombardi'de çözüm buldu Inzaghi. Lombardi'yi de seviyorum, başka bir hoca olsa muhtemelen şans bulamayacaktı. Alt yapıdan hocası Inzaghi kendisine bu sezon çokça şans tanıdı. Çok dinamik oyuncu, potansiyeli yüksek. Dün galibiyetin gelmesinde önemli rol oynadı. Oyuna girer girmez pozisyon yarattı ve rakibe kendi kalesine gol attırarak galibiyeti getiren isim oldu. Dünün asıl yıldızı ise Felipe Anderson'du.

Sassuolo : Consigli; Lirola, Cannavaro, Acerbi, Dell'Orco; Pellegrini, Aquilani, Missiroli (64' Duncan); Politano (84' Ragusa), Berardi, Defrel (71' Matri).

Lazio : Strakosha; Patric, De Vrij, Hoedt (58' Lukaku), Radu; Parolo, Biglia, Milinkovic-Savic; Lulic (58' Keita Balde), Felipe Anderson (79' Lombardi), Immobile.

Sarı Kartlar : Lulic, Strakosha, Pellegrini, Hoedt, Lirola, Keita Balde.

Goller : 26' Berardi (Penaltıdan), 42' Immobile, 83' Consigli (Kendi Kalesine)

Tozlu Sayfalar

Öne Çıkan Yayın

Verona ile Kasıp Kavurduk - FM 2017

Çoluk çocuk sahibi olacak yaşa geldim ama hala Football Manager geleneğini sürdürmekten büyük keyif alıyorum. Benim için bu geleneklerden...

Takip Ettiklerim

Kategoriler

Yazar Kafe

Translator

- Copyright © Serkan Özerik -