Yazan : steven_stiffler 6 Şubat 2017 Pazartesi


Maçları izlemiyor değilim. Hayattan pek keyif almıyorum sadece. Futbol eskisi gibi günü kurtarmıyor. Belki sadece evde kalınmış, yalnız hissedilen bir haftasonunu kurtarır. Bir gün belki eskisi gibi olur bilemiyorum. Marco Parolo kardeşimiz için açtım bu sayfayı bugün. Serie A'da bir defansif orta saha deplasmanda 4 gol attı dün. Bizde önliberolar pas atamadığı için eleştiriliyor. Marco Parolo dün sürekli gol aradı, sürekli golü kokladı ve önsezileri gerçekten çok iyiydi. Biraz da şansı olduğu kabul edilebilir. Pescara'da futbolculuğunu sevdiğim bir teknik adam ve ilgilendiğim 4 savunmacı var. Haliyle hallerine biraz üzüldüm. Stendardo'yu çok severim. Zampano, Biraghi, Gyömber potansiyelli gördüğüm oyuncular. Dağıldılar dün. İlk yarı 2-0 geriden gelen, bir de penaltı kaçıran takım ikinci yarı darmadağın oldu. Ligde kalmak için şansları çok, 23 maçta 9 puan mucize peşinde koşturacak. Lazio da iki mağlubiyetten sonra yeniden kazandı. Juventus mağlubiyeti tabi ki standarttı, ancak Chievo'ya son dakikada kaybedilen maç büyük kayıp oldu. Inzaghi hala kendine ve kadrosuna inanıyor gibi gözüküyor. Üstelik devre arasında hiç oynatmadığı Leitner'i aldıkları paraya sattılar. Bu da bir transfer standardıdır. Biz o kadar gol atan Emenike ve "Yıldız" Van der Wiel'i satamadık. Inzaghi'nin dün Tounkara ve Murgia'ya şans vermesi de güzeldi. Immobile'nin 5.golden sonra sevinmemesi de öyle.

Pescara : Bizzarri; Zampano, Stendardo, Gyömber, Biraghi (74' Crescenzi); Benali, Brugman (69' Cerri), Muntari (58' Mitrita); Kastanos, Verre; Caprari.

Lazio : Marchetti; Basta, De Vrij, Hoedt, Lukaku; Parolo, Biglia (78' Murgia), Milinkovic-Savic; Felipe Anderson, Keita Balde (65' Lulic), Immobile (86' Tounkara).

Sarı Kart : Biglia.

Goller : 10', 14', 49', 77' Parolo, 29' Benali, 41' Brugman, 57' Keita, 69' Immobile.

Tozlu Sayfalar

Öne Çıkan Yayın

Verona ile Kasıp Kavurduk - FM 2017

Çoluk çocuk sahibi olacak yaşa geldim ama hala Football Manager geleneğini sürdürmekten büyük keyif alıyorum. Benim için bu geleneklerden...

Takip Ettiklerim

Kategoriler

Yazar Kafe

Translator

- Copyright © Serkan Özerik -