Yazan : steven_stiffler 19 Şubat 2017 Pazar


Bu aralar ciddi anlamda Serie A ve Ligue 1'e sardım. Fransa'da Monaco ve PSG izlemek oldukça keyifli olaymış. İtalya'yı ise sevdiğimi hep söylüyorum. Lazio iyi gidince daha keyifli bir hale geliyor. Cuma Juve, dün Lazio, bugün Inter'i izledim. Napoli ve Roma'nın pozitif futbolunu da seviyorum. Bu Atalanta nasıl sinsi sinsi gelip puan durumuna buraya yerleşti onu farkedemedim. Bugün ise Zeman'la ilk maçına çıkan ligin dibindeki Pescara'nın 5-0'lık galibiyeti olağanüstü bir sonuç oldu.

Empoli ligin vasat takımlarından. Kadrosunda ortalama üzeri hiç oyuncu yok. Lazio bu deplasmanda kazanmalıydı. Empoli'de Krunic mükemmel bir gol attı. Lazio için sıkıntılı dakikalar başlayacak mı diye düşünürken santrayla birlikte Immobile'nin yanıtı geldi. Empoli savunmasının şanssızlığının yanı sıra Immobile'nin takipçiliği de önemliydi. Yine Empoli savunmasının şanssızlığını içeren bir pozisyonda Balde Keita golü atarak Lazio için kritik bir geri dönüşü tamamladı.

Empoli : Skorupski; Laurini (78' Veseli), Bellusci, Costa, Pasqual; Krunic, Diousse, Croce (74' Mauri); El Kaddouri; Pucciarelli, Maccarone (72' Thiam).

Lazio : Strakosha; Basta (86' Bastos), Wallace, Hoedt, Radu (78' Djordjevic); Parolo, Biglia, Milinkovic-Savic (57' Balde Keita); Felipe Anderson, Lulic, Immobile.

Sarı Kartlar : Costa, Biglia, Diousse, Veseli.

Goller : 67' Krunic, 68' Immobile, 79' Balde Keita.

Tozlu Sayfalar

Öne Çıkan Yayın

Verona ile Kasıp Kavurduk - FM 2017

Çoluk çocuk sahibi olacak yaşa geldim ama hala Football Manager geleneğini sürdürmekten büyük keyif alıyorum. Benim için bu geleneklerden...

Takip Ettiklerim

Kategoriler

Yazar Kafe

Translator

- Copyright © Serkan Özerik -