Yazan : steven_stiffler 12 Aralık 2016 Pazartesi


Yoluna Uefa Avrupa Ligi'nden devam edecek olan iki ekip dün Old Trafford'da karşılaştı. Heyecanla bekledim gün boyu maçı ama pek tatmin edici değildi. İstikrarsız bir görüntü çizen Manchester United'a karşı daha etkili bir Tottenham beklerdim. Sahada -bana göre- ideal kadro vardı. Son yerine Lamela eklenebilir, Eriksen solda oynar. Manchester United'da ise istikrarsız kadro seçimi var. Pogba ve Zlatan hariç kim oynuyor, kim oynamıyor belli değil. Mourinho'nun yaşı hala genç sayılabilecek olmasına rağmen bu kadar bezgin durması beni zaman zaman üzüyor. Maça Chelsea maçında olduğu gibi istekli başlayan Tottenham bu kez golü bulamadı. Manchester önce oyunu dengeledi, sonra Harry Kane'e yakışmayan hatadan golü buldu. Ander Herrera iyi topçu, bu seviyeye nasıl geldi bilmiyorum ama bu seviyede olduğunu düşünmüyorum. Attığı ara pas için ise düşüncelerim aynı değil. Mkhitaryan'ın gol vuruşu için de öyle. Tottenham da yediği gole hiç reaksiyon gösteremedi. Pogba'nın direkten dönen frikiği gol olsa bu kadar güzel gol olmazdı belki. Direkten dönüşü bambaşka bir toptu, direkten dönmesiyle sevdim. Wanyama'nın pozisyonu Tottenham adına belki de en önemli pozisyondu, çok kötü bir kafa vuruşu geldi. Sissoko girene kadar Spurs'ün etkisi yoktu. Sissoko girdi, etki yaptı ama şapkadan tavşan çıkaramadı. Tottenham oyunuyla beni gol atacağına hiç ikna edemedi ve 1-0'lık mağlubiyeti haketti. Şu iki hafta Hull ve Burnley'den 6 puan çıkarsa yine ilk 4'e girecektir. Ama yetmez, artık daha iyisi olmalı. Öte yandan Conte hocama zirve çok yakıştı.

Manchester United : De Gea; Valencia, Jones, Rojo, Darmian; Herrera (90+6' Fellaini), Carrick, Pogba; Mkhitaryan (85' Bailly), Martial (72' Rashford), Ibrahimovic.

Tottenham : Lloris; Walker, Alderweireld, Vertonghen, Rose; Dembele (67' Winks), Wanyama; Eriksen (83' Nkoudou), Alli, Son (57' Sissoko); Kane.

Sarı Kartlar : Valencia, Wanyama, Pogba, Mkhitaryan, Walker, Rose.

Gol : 29' Mkhitaryan.

Tozlu Sayfalar

Öne Çıkan Yayın

Verona ile Kasıp Kavurduk - FM 2017

Çoluk çocuk sahibi olacak yaşa geldim ama hala Football Manager geleneğini sürdürmekten büyük keyif alıyorum. Benim için bu geleneklerden...

Takip Ettiklerim

Kategoriler

Yazar Kafe

Translator

- Copyright © Serkan Özerik -