Yazan : steven_stiffler 22 Aralık 2016 Perşembe


Irz düşmanı Icardi'nin fotoğrafını koymak istemedim. Yine ilk yarısını izleyip, aslında çok keyif almama rağmen uyumak zorunda kaldığım bir maçtı. GMT +2 Özleniyorsun. Skorunu kesinlikle haketmeyen bir maç. İlk yarı Lazio'nun çok net üç pozisyonu var. Inter savunması hem becerikli, hem şanslıydı. Inzaghi hocamın savunma seçimini de pek beğenmedim ama buna rağmen ilk yarı taş gibi bir Lazio sahadaydı. Stefano Pioli hocamı da severim, son dönemde düşüşe geçmiş ve nihayetinde Lazio'dan kovulmuştu. Ancak Serie A'nın en iyi hocalarından olduğunu düşünüyorum. Inter'i de toparlamaya başladı. Dün ilk yarıda savruk bir takım vardı sahada ama ikinci yarı peşpeşe gollerle işi kolaylaştırmışlar. Banega'nın golüne şapka çıkarılır. Marchetti'nin performansı maçı kaybettirmiş. İlk golde Milinkovic-Savic hatası var, Marchetti de kötü yerde yakalanmış. İkinci golde De Vrij'ın hatası, Icardi'nin kurnazlığı var. Marchetti yine kötü yerde. De Vrij 20 milyon euroluk adamsın be kardeşim! Üçüncü gol zaten Marchetti'nin iflas bayrağını çektiği gol olmuş. 18 hafta sonunda ilk 5 garanti ama performans daha iyisini hakediyordu.

Inter : Handanovic; D'Ambrosio, Murillo, Miranda, Ansaldi (63' Nagatomo); Brozovic, Kondogbia; Candreva (86' Gabriel Barbosa), Banega (74' Palacio), Perisic; Icardi.

Lazio : Marchetti; Basta, De Vrij, Wallace, Patric (59' Keita Balde); Parolo, Biglia (83' Cataldi), Milinkovic-Savic; Felipe Anderson, Lulic (72' Lombardi), Immobile.

Sarı Kartlar : Ansaldi, Felipe Anderson, Lulic, Miranda.

Goller : 54' Banega, 56' ve 65' Icardi.

Tozlu Sayfalar

Öne Çıkan Yayın

Verona ile Kasıp Kavurduk - FM 2017

Çoluk çocuk sahibi olacak yaşa geldim ama hala Football Manager geleneğini sürdürmekten büyük keyif alıyorum. Benim için bu geleneklerden...

Takip Ettiklerim

Kategoriler

Yazar Kafe

Translator

- Copyright © Serkan Özerik -