Yazan : steven_stiffler 28 Eylül 2016 Çarşamba


Digitürk Play'i Serie A ve Premier Lig yok diye kapattıktan 10 gün sonra ikisini de aldılar. Yeniden satın aldım neyse ki. Lazio - Empoli kötü maçtı. Yine de Serie A'yı seviyorum. Inzaghi henüz tam iyileşmeyen Lucas Biglia'yı sahaya sürerek risk aldı ama Biglia 7. dakikada sekmeye başlayarak 10. dakikada sahayı terketti. Uzun süre de yok diyorlar. 3-5-2 devam ediyor. Stoperde Wallace'ı çok beğendim, kaya gibi adam. İlk yarıda Empoli'nin tehlikeli bir pozisyonunda iki kere kaleye duvar oldu. Balde Keita epey önemli oyuncu. Önce kaçırdı, sonra temiz bir gol vuruşu yaptı. Empoli'de yine Bellusci'yi beğendim. Lazio'da Parolo zaman zaman önemli sorumluluk aldı ve bence maçın en iyisiydi. İkinci yarı 1-0'a rağmen anlamsız bir geri çekilme ve kontrol ısrarı oldu Lazio'nun. Maçın son bölümünde taraftar bu oyuna tepki gösterince Lazio ileri çıkmayı denedi ve Senad Lulic'in rahatlıkla vurduğu şık kafa vuruşu maçı 2-0 bitirdi. Empoli yerine başka bir takım olsa bu kadar rahat oynayamazdı Lazio, umarım bu konuda biraz tepki gösterirler. Kontrollü oyuna rağmen pas yüzdesi Empoli'nin altında kaldı. Takım lig genelinde iyi gidiyor, 6 haftada 10 puanla üst sıralarda. Ancak taraftarın tepkisi de son derece haklıydı. Sanıyorum Thomas Strakosha'nın Lazio kalesinde ilk maçıydı. Gol yemeden bitirmesi özgüven açısından önemli, bir iki de önemli müdahalesi oldu. (Düzeltme : Milan maçında oynamış.)

Lazio : Strakosha; Wallace, De Vrij, Radu; Felipe Anderson (84' Lombardi), Parolo, Biglia (10' Cataldi), Milinkovic-Savic, Lulic; Keita Balde (66' Lukaku), Immobile

Empoli : Skorupski; Zambelli, Bellusci, Barba (33' Cosic), Pasqual; Tello (59' Marilungo), Mauri, Croce; Saponara; Gilardino (77' Mchedlidze), Pucciarelli.

Sarı Kartlar : Zambelli Felipe Anderson, Pasqual, Cataldi.

Goller : 29' Balde Keita, 90' Lulic.

Tozlu Sayfalar

Öne Çıkan Yayın

Verona ile Kasıp Kavurduk - FM 2017

Çoluk çocuk sahibi olacak yaşa geldim ama hala Football Manager geleneğini sürdürmekten büyük keyif alıyorum. Benim için bu geleneklerden...

Takip Ettiklerim

Kategoriler

Yazar Kafe

Translator

- Copyright © Serkan Özerik -