Yazan : steven_stiffler 28 Eylül 2016 Çarşamba


Tabi ki Dortmund - Real Madrid maçını izlemeyi tercih ettim, televizyonda maç keyfi başka. Tottenham'ı ise göz ucuyla takip etmeyi ihmal etmedim. Son dönemde haklı olarak Son Heung-Min'e çok dilendiğim için nazar değeceğini düşünüyordum. Ancak Son kardeşimiz küçük çaplı resitalini her geçen gün büyütüyor ve bu takımın değişmezlerinden oluyor. Pochettino'yla çalışmak = maksimum performansı görmek. Nacer Chadli bile istatistik kastı bu takımda geçen sene başında. Ryan Mason 24 yaşında Premier Lig düzeyinde pasör oldu. Şimdi Son parlıyor. İlk maçtaki mağlubiyet planları sekteye uğratmıştı, buradaki galibiyetle işler biraz daha yoluna girmiş gözüküyor. Golü Son'a yazıyoruz ama Akinfeev'in de çok büyük hatası var. Bir de ofsayt tuzağını bozan Berezutski'nin ofsayt diye elini kaldırması komedi. CSKA hücum hattı da çok yetersiz. İsim olarak belki değil ama form olarak öyle. İleride kağnı gibi Traore, arkasındaki üçlüde bal yapmayan arı Eremenko ve formu dibi görmüş Tosic ve yıldızını parlatamayan Milanov var.

CSKA Moskova : Akinfeev; Fernandes, Berezutski (46' Berezutski), Ignasevich, Schennikov; Wernbloom, Golovin; Tosic (72' Natcho), Eremenko, Milanov; Traore.

Tottenham : Lloris; Trippier, Alderweireld, Vertonghen, Davies; Wanyama; Lamela, Eriksen, Alli (82' Winks), Son Heung-Min; Janssen (67' Nkoudou).

Sarı Kartlar : Wanyama, Eremenko.

Gol : 71' Son.

Tozlu Sayfalar

Öne Çıkan Yayın

Verona ile Kasıp Kavurduk - FM 2017

Çoluk çocuk sahibi olacak yaşa geldim ama hala Football Manager geleneğini sürdürmekten büyük keyif alıyorum. Benim için bu geleneklerden...

Takip Ettiklerim

Kategoriler

Yazar Kafe

Translator

- Copyright © Serkan Özerik -