Yazan : steven_stiffler 28 Ağustos 2016 Pazar


Tam spora diye evden çıkıyordum, baktım maçın saati 14:30. İdman Tv sağolsun, oturduk izledik. Çok hızlı, aksiyonlu başladı. Bir o kale, bir bu kale havasındaydı. İki kaleci de önemli kurtarışlar yaptı. Mignolet kurtarış yapmak için bu maçı beklemiş sanki... Maçtan önce çok tartışılan Klopp'un sol beke Milner'ı tercih etme meselesiydi. Tottenham kalecisi Vorm da çok kritik kurtarışlar yaptı. Özellikle maçın başında çok kritik bir kurtarışı var. Kurtarışları harici yer yer libero gibi işler yaptı. İlk yarının en etkili ismi Sadio Mane'ydi. Müthiş bir hıza sahip Mane ile bir pozisyonda karşılaşan Vorm'un avantajını kullanıp topu çelmesi takdir edilesiydi. Bana göre oldukça uydurma bir penaltı olan pozisyonda James Milner topu ağlara gönderdi. Tottenham'da ilk yarı bitmeden sakatlanan Walker'ın yerine Jansen'in oyuna girmesi tartışılabilecek bir karardı. Bu sakatlık taktiksel olarak da Spurs için önemli bir dezavantajdı. Ancak ikinci yarıda zaman zaman artan baskı Rose'un golünü getirdi. İki takım da sol bek oynayan oyuncularının golleriyle 1 puanı aldı. Tottenham yine geçen sezon olduğu gibi kontrollü ve bilinçli bir futbol oynuyor ve mağlup olmuyor. Liverpool ise yine deli fişek. Harry Kane'in formsuzluğuna da bir Azizsilin lazım.

Tottenham : Vorm; Walker (28' Janssen), Alderweireld, Vertonghen, Rose; Dier, Wanyama; Lamela, Alli, Eriksen (90+2' Winks); Kane (83' Onomah).

Liverpool : Mignolet; Clyne, Lovren, Matip, Milner; Lallana (90+3' Stewart), Henderson, Wijnaldum; Coutinho (69' Origi), Mane (88' Sturridge), Firmino.

Sarı Kartlar : Rose, Mane, Coutinho, Lovren, Vertonghen, Alli, Matip

Goller : 43' Milner (penaltı), 72' Rose

Tozlu Sayfalar

Öne Çıkan Yayın

Verona ile Kasıp Kavurduk - FM 2017

Çoluk çocuk sahibi olacak yaşa geldim ama hala Football Manager geleneğini sürdürmekten büyük keyif alıyorum. Benim için bu geleneklerden...

Takip Ettiklerim

Kategoriler

Yazar Kafe

Translator

- Copyright © Serkan Özerik -