Yazan : steven_stiffler 28 Ağustos 2016 Pazar


Lige galibiyetle başlayan Lazio, Juventus karşısında yine kazanamadı. Özetten izlediğim kadarıyla tek taraflı bir maç olmuş. Lazio'nun son bölümde yalandan baskısı, bir iki pozisyonu var. Juventus kadro olarak zaten ligin çok üstünde, muhtemelen 31-32. hafta şampiyonluğu garantilerler. Lazio'da Bastos ilk kez 11'de forma giyerken, Felipe Anderson da ayağının tozuyla sahada yerini almış. Marchetti geçen haftaki korkunç performansının ardından bu maça ekstra motive çıkmış ama Biglia'nın kolpadan uzanıp ıskaladığı topta Khedira ağları bularak maçın skorunu tayin etmiş. Lazio'da bir sağ bek alınsa çok güzel takım olabilirdi. Basta'yı ve Patric'i ilk 11'e pek yakıştıramıyorum. Simone Inzaghi'nin bu maçtaki sürprizi 3-4-3 olmuş, beklemezdim. Umarım 4-3-3'ten vazgeçip takımı stoper doldurdu diye 3-4-3'e dönmez. 3-5-2 için beklerin yeterliliği tartışılır.

Lazio : Marchetti; Bastos, De Vrij, Radu; Basta (72' Djordjevic), Parolo, Biglia, Lukaku (63' Patric); Felipe Anderson, Lulic (59' Milinkovic-Savic), Immobile.

Juventus : Buffon; Benatia, Barzagli, Chiellini; Dani Alves (73' Lichtsteiner), Khedira, Lemina, Asamoah, Sandro; Mandzukic (65' Higuain), Dybala (88' Pjaca).

Sarı Kartlar : Radu, Sandro, Lemina.

Gol : 66' Khedira.

Tozlu Sayfalar

Öne Çıkan Yayın

Verona ile Kasıp Kavurduk - FM 2017

Çoluk çocuk sahibi olacak yaşa geldim ama hala Football Manager geleneğini sürdürmekten büyük keyif alıyorum. Benim için bu geleneklerden...

Takip Ettiklerim

Kategoriler

Yazar Kafe

Translator

- Copyright © Serkan Özerik -