Yazan : steven_stiffler 31 Aralık 2015 Perşembe

 

Championship'te çok desteklediğim Watford bu sezon yükseldiği Premier Lig'e renk katan takımlardan oldu. Mütevazı sayılabilecek bir kadroya göre oynadıkları futbol zevk veriyor. Troy Deeney'nin birkaç yıldır takipçisiyim. Ama Odion Ighalo'nun Premier Lig'de yaptığı patlama bana çok büyük sürpriz oldu. Matej Vydra'nın yıllardır yapamadığı patlamayı Ighalo'nun yaptığını düşünüyorum. Tottenham maçını da boş geçmedi Nijeryalı. Tottenham bu maça farklı bir diziliş ve anlayışla çıkmasına rağmen yine kendi oyununu oynadı. Harry Kane'den beklenen bol bu seferlik gelmedi ama Kane yine etkili oyunuyla maçın kilit adamı oldu. Lamela'ya attırdığı gol ile de skora katkıda bulundu. Lamela'nın golü yine akıl dolu bir vuruştu. Son Norwich maçında Rabona denemiş ağları bulamamıştı. Nathan Ake'nin atılmasıyla Tottenham deplasmanda 3 puan için yüklendi. Son dakikada Watford'un çizgi üzerinden çıkarılan tartışılan pozisyonunun gol çizgisi teknolojisiyle gol olmadığı belirtildi. Bu pozisyonun hemen sonrasında Trippier'in güzel ortasına Son Heung Min müthiş bir vuruşla galibiyeti getirdi ve Spurs'ü yılın son maçında şampiyonluk yarışında ciddi bir rakip haline getirdi. 

Watford : Gomes; Anya, Catchart, Britos (60' Prödl), Ake; Abdi (46' Behrami), Watson, Capoue, Jurado (68' Nyom); Deeney, Ighalo.

Tottenham : Lloris; Alderweireld, Dier, Vertonghen; Trippier, Carroll (68' Son), Dembele (45' Eriksen), Rose; Lamela, Alli (81' Chadli); Kane.

Sarı Kartlar : Alli, Britos, Jurado, Deeney, Ighalo, Alderweireld.

Kırmızı Kart : 63' Ake.

Goller : 17' Lamela, 41' Ighalo, 89' Son


19 maçlık ilk yarı sonucunda Premier Lig'de oluşan puan durumu şu şekilde :
Leicester City'nin yeni yıla lider girme hedefi tutmadı ama rüyası devam ediyor. Manchester City benim hala en büyük favorim. Tottenham'ın sinsice zirveye tutunmasından keyif alıyorum. Palace, West Ham ve Watford'un bulunduğu yer de oldukça sürpriz. Aston Villa ve özellikle Sunderland'in kurtulması çok zor gözüküyor. Swansea orada çok kalmaz. Liverpool ciddi bir çıkış yakalayabilir. Everton'ın keyif veren futbolunun yerinin ise çok daha üst sıralar olduğunu düşünüyorum. İlk yarıya damga vuran isimler şüphesiz; Mahrez, Vardy, Kane, Özil, Ighalo, Lukaku, Ranieri ve Bilic. Ligin ilk yarısının en büyük hayal kırıklığı ise Mourinho ve Chelsea.

Tozlu Sayfalar

Öne Çıkan Yayın

Verona ile Kasıp Kavurduk - FM 2017

Çoluk çocuk sahibi olacak yaşa geldim ama hala Football Manager geleneğini sürdürmekten büyük keyif alıyorum. Benim için bu geleneklerden...

Takip Ettiklerim

Kategoriler

Yazar Kafe

Translator

- Copyright © Serkan Özerik -