Yazan : steven_stiffler 12 Aralık 2015 Cumartesi


Gruptan çıkan iki takımın rahat mücadelesi olduğunu söylemek yanlış olmaz herhalde. İki takım da pozisyonlara girmesine rağmen maçı hakkı da beraberlik gibi görünüyor. Saint Etienne kadrosunda Eysseric, Pogba, Bahebeck, Maupay gibi sevdiğim oyuncular var. Pogba'yı FM 16'da Eskişehirspor'a getirdim, taş gibi oynuyor sağolsun. Lazio'da da Alessandro Matri adam zaten, gol atınca sevindim. Lazio'nun forvetlerinin gol atmaya ihtiyacı var. Maçta sol bek oynayan Konko'nun asisti harika. Hoedt'in performansı sevindirici. Bir kupa maçı falan kaçırmadıysam Chris Oikonomidis'in ilk resmi maçıydı bu maç. Avustralyalı oyuncu 84 dakika sahadaydı. Felipe Anderson'un golleri gibi saç kıvırcıklığı da bana Alex'i hatırlattı. Ama kaptırdığı top Eysseric'in golüne neden oldu. Haftasonu Sampdoria maçı Pioli için belirleyici olabilir. Dnipro da Rosenborg'u yendi ama kupaya erken veda etti. Saint Etienne ve Lazio bir üst tura yükseldi.

Saint Etienne : Moulin; Brison, Karamoko (27' Bayal), Pogba, Polomat; Diomande (57' Pinheiro), Clement; Bahebeck, Corgnet (64' Bamba), Eysseric; Maupay.

Lazio : Berisha; Basta, Mauricio, Hoedt, Konko; Felipe Anderson, Cataldi, Parolo, Oikonomidis (84' Candreva); Matri (74' Morrison), Djordjevic.

Sarı Kartlar : Hoedt, Mauricio, Brison, Cataldi.

Goller : 52' Matri, 76' Eysseric.


Tozlu Sayfalar

Öne Çıkan Yayın

Verona ile Kasıp Kavurduk - FM 2017

Çoluk çocuk sahibi olacak yaşa geldim ama hala Football Manager geleneğini sürdürmekten büyük keyif alıyorum. Benim için bu geleneklerden...

Takip Ettiklerim

Kategoriler

Yazar Kafe

Translator

- Copyright © Serkan Özerik -