Yazan : steven_stiffler 28 Aralık 2015 Pazartesi


Bu sezon ilk defa lig maçına gidemedim, şartlar çok acayipti. Kazanacağımızı biliyordum ama oynanan iyi futbol çok daha büyük moral oldu. Şöyle de bir sıkıntı var; ne zaman iyi oynasak saçma sapan bir pozisyonda gol yiyoruz. Bugün 2, hadi taş çatlasın 3 pozisyon verdik ve 1 gol yedik. Diego'nun iyi başlayıp erken sakatlanması da kötü oldu. Ozan orada oynayınca üzerine çok büyük baskı biniyor ve yetersiz kalıp kendini taraftarın önünde buluyor. Top Van Persie'nin önüne düşünce gol atacağını biliyorsunuz ya bu hissi seviyorum. Çok gol atsın, tüm golleri o atsın mümkünse... Topal yine harika oynadı. Keza Kjaer öyle. Bu sezon galiba ilk kez stoperimiz gol attı. Her sezon aldığımız savunma skor katkısını bu sezon pek alamıyor gibiyiz. Volkan Şen bir iyi, bir kötü oynadı. Bulduğu şansı daha iyi değerlendirmesini beklerdim. Eneramo'dan gol yesek çıldırırdım, ligin en etkisiz santraforu bence. Beykan'dan gol yememize de üzüldüm ama beklediğim bir şeydi. Gelenektir. Maç sonu açıklamalarına attığı golden çok daha fazla üzüldüm. Fenerbahçe'den "Onlar" diye bahsetmesi küçük ama hoş olmayan bir detaydı. Okan Buruk'un açıklamalarını normal karşıladım. Vitor Pereira'nın Caner hamlesi maçı getiren bir hamle oldu. Caner ortasıyla adresi buldu. Kaçırdığımız pozisyonların bazıları saç baş yoldurtucuydu. Markoviç'i izlemek çok büyük keyif, keşke goller de atabilse... Ligin ilk yarısında, bu kadar eleştirinin içerisinde 40 puan çok iyi. Üstelik derbileri de kazanamadık. Normal bir sezonda derbileri kazanıp Anadolu'da takılırız. Şampiyonluk yolu Anadolu'dan geçiyor; bu performans bizi şampiyon yapar. Zaten Beşiktaş'ın ligin ilk yarısını lider bitirdiği son sezonda da biz şampiyon olmuştuk.

Tozlu Sayfalar

Öne Çıkan Yayın

Verona ile Kasıp Kavurduk - FM 2017

Çoluk çocuk sahibi olacak yaşa geldim ama hala Football Manager geleneğini sürdürmekten büyük keyif alıyorum. Benim için bu geleneklerden...

Takip Ettiklerim

Kategoriler

Yazar Kafe

Translator

- Copyright © Serkan Özerik -