Yazan : steven_stiffler 12 Aralık 2015 Cumartesi


Soğuk maçlar başladı, Trabzon maçıyla birlikte tribünde soğuğu hissetmeye başladım. Yine de severim bu havada oynanan maçları. Beraberliğin Fenerbahçe'ye yettiği maçları ise sevmem. Galatasaray oynasa yatarak beraberlik alır, bir şekilde kurtarır ama Fenerbahçe genelde zorlanır. Celtic son zamanlarda izlediğim savunma kurgusu en zayıf takımlardan biri. Fenerbahçe'nin son haftalarda yükselişe geçen futbolu var. Yine sahada karakter, olgun bir takım görmek mümkündü. Markovic'in biraz çekimser oyununu sevemesem de golümüzü atan oyuncu olması ve gol öncesi yaptığı efsane deparla maça damgasını vuran isimlerden oldu. Diego'nun takıma zararı bu maçta da devam etti. Çok rahat oynadığımız, 2'yi bulup rahatlayacağımız maçın son yarım saatini bizim için işkence haline getirdi ve takımı olumsuz etkiledi. Maça damga vuran diğer oyuncumuz oldu. En büyük damgayı ise Kaptan Gökhan Gönül vurdu. Mükemmel mücadelesini hiç unutulmayacak bir asistle süsledi. Euro 2016 etkisi mi, yoksa Şener'e formayı kaptırma etkisi mi bilmiyorum ama dünyanın en iyi sağ beki gibi oynamaya devam ettikçe izlemesi çok büyük keyif verecek. Maç sonu ayrıca tribüne çağırılması güzeldi. Bir parantez de Abdoulaye Ba'ya açalım. Yapmış olduğu müdahale yine benim asla unutmayacağım bir müdahale oldu. O kadar temizdi ki; can havli söz konusu değildi. Topu almaya geldi, topuğunu koydu ve aldı. Celtic'in savunması çok beceriksizdi, 1 gol atabilmiş olmamız üzücü. Fernandao-Ozan değişikliği bence yerinde bir hamleydi. Yorgun takımın skoru koruması gerekiyordu. İleride baskı beklentisini Fernandao karşılayamıyor. Hele ki yorgun Fernandao'nun karşılamasını beklemek hayal kırıklığı yaratabilir. Ben Vitor Pereira'nın bu maçtaki değişikliklerini beğendim. Celtic'te iki maçta en çok dikkatimi çeken oyuncu Forrest'tı. Bu maçta oyuna girdikten sonra beni çok tedirgin etti. Sol kanatta çok etkili oyun ortaya koydu. Umarım kurada Braga çıkar.

Fenerbahçe : Fabiano; Gökhan, Ba, Alves, Hasan Ali; Souza, Topal, Diego; Markovic (83' Caner), Alper, Fernandao (86' Ozan).

Celtic : Gordon; Lustig, Boyata, Simunovic, Tierney; Bitton, Johansen (74' Rogic); McGregor, Allan (74' Commons), Armstrong (63' Forrest); Nadir.

Sarı Kartlar : Diego, Johansen, Simunovic, Ba, Boyata, Tierney, Lustig.

Kırmızı Kart : 67' Diego.

Goller : 39' Markovic, 75' Commons.


Tozlu Sayfalar

Öne Çıkan Yayın

Verona ile Kasıp Kavurduk - FM 2017

Çoluk çocuk sahibi olacak yaşa geldim ama hala Football Manager geleneğini sürdürmekten büyük keyif alıyorum. Benim için bu geleneklerden...

Takip Ettiklerim

Kategoriler

Yazar Kafe

Translator

- Copyright © Serkan Özerik -