Yazan : steven_stiffler 27 Kasım 2015 Cuma


2012'nin Eylül ayında Tofiq Behramov stadında izlediğim Azerbaycan - İsrail maçıyla ilgili yazmıştım. Dün akşam Tofiq Behramov'un konuğu Tottenham Hotspur'du. Qarabağ takımını seviyorum. Azerbaycan futboluna renk getirdiler. Birkaç yıl ön elemelerde verdikleri heyecandan sonra bu sezon bu turnuvaya katılabildiler. Üstelik çatır çatır da oynuyorlar. Tottenham'a karşı da çok iyi direnç gösterdiler. Bir süre iki takım da uzak şutlarla gol aradı. 2012'de yazdığım Azerbaycan maçında sol bekte oynayan Medvedev'i beğendiğimi belirtmişim. O Medvedev dün akşam Qarabağ'ın sağ bekinde oynadı. Qarabağ kalecisi İbrahim Sehic'i Mersin İdman Yurdu'ndan da tanıyoruz. Dün akşam yediği gole kadar bazen şanslı, bazen de çok başarılıydı. Stoperde oynayan Huseynov ve forvet arkasında oynayan Quintana'yı da beğendim. Rydell Poepon ise hayal kırıklığıydı. Tottenham ideale yakın bir kadroyla sahaya çıkarak işi sağlama almak istedi. Harry Kane'in galibiyet golüyle de gruptan çıkmayı başardı. Qarabağ'ın gruptan çıkma şansı mucizelere kalsa da; 4 puan almış olması bile önemli başarı. Dün akşam beraberliği kurtarabilselerdi, son hafta Anderlecht karşısına gruptan çıkma iddiasıyla çıkacaklardı. Üzülmedim desem yalan olur.

Qarabağ : Sehic; Medvedev, Huseynov, Sadıqov, Agolli; Garayev, Almeida; Ismayilov (80' Mammadov), Quintana, Tagiyev (65' Chumbinho); Poepon (54' Armenteros).

Tottenham : Lloris; Trippier, Alderweireld, Vertonghen, Davies; Dier, Mason (73' Carroll); Son (80' N'Jie), Alli, Eriksen (91' Onomah); Kane.

Sarı Kartlar : Almeida, Garayev.

Gol : 78' Kane.

Tozlu Sayfalar

Öne Çıkan Yayın

Verona ile Kasıp Kavurduk - FM 2017

Çoluk çocuk sahibi olacak yaşa geldim ama hala Football Manager geleneğini sürdürmekten büyük keyif alıyorum. Benim için bu geleneklerden...

Takip Ettiklerim

Kategoriler

Yazar Kafe

Translator

- Copyright © Serkan Özerik -