Yazan : steven_stiffler 9 Kasım 2015 Pazartesi


Sabaha karşı izledim maçı geniş geniş. Arsenal formdaydı, Bayern Münih maçının yaralarını saracağını ama Tottenham'ın da kolay lokma olmayacağını tahmin ediyordum. Oysa Tottenham Emirates'te galibiyeti kaçıran taraf oldu. Aynı dizilişle oynayan iki takımın da benzer bir oyun şablonu bulunuyor. İstatistiklere bakınca maçın hakkı beraberlik gibi de gözüküyor. Ama pozisyonları değerlendirince Tottenham'ın hakettiğini düşünüyorum. Özellikle ilk yarıda çok üstün oynadı Spurs. Harry Kane'in gol vuruşu kadar Danny Rose'un asisti de güzel. İkinci yarıda Arsenal'ın belli bir bölümde net pozisyonları var. Bu pozisyonların içinde Giroud var. Vatandaşı Lloris'i geçmeyi beceremedi golcü. Mesut Özil ligde 11 maçta 10, son 8 maçta 9. asistini yaptı. Bu periyodda sadece 2-0 yenildikleri Chelsea maçında asisti yok. Dün Giroud'ya da gollük pas attı ama Giroud faydalanamadı. Campbell kötü oynuyordu, yerine giren Gibbs beraberliği getiren golü attı. Biraz da Lloris'in şanssızlığı var. Manchester City'nin puan kaybettiği hafta Arsenal çok kritik 2 puan bıraktı. Tottenham ise West Ham maçı öncesi Arsenal'a oynadığı futbol ve aldığı 1 puanla iyi gidişatını sürdürdü.

Arsenal : Cech; Debuchy (77' Arteta), Mertesacker, Koscielny, Monreal; Cazorla (46' Flamini), Coquelin; Campbell (74' Gibbs), Sanchez, Özil; Giroud.

Tottenham : Lloris; Walker, Alderweireld, Vertonghen, Rose; Dier, Alli (82' Mason); Lamela (75' Son), Dembele, Eriksen (91' Onomah); Kane.

Sarı Kart : Lamela

Goller : 32' Kane, 77' Gibbs.

Tozlu Sayfalar

Öne Çıkan Yayın

Verona ile Kasıp Kavurduk - FM 2017

Çoluk çocuk sahibi olacak yaşa geldim ama hala Football Manager geleneğini sürdürmekten büyük keyif alıyorum. Benim için bu geleneklerden...

Takip Ettiklerim

Kategoriler

Yazar Kafe

Translator

- Copyright © Serkan Özerik -