Yazan : steven_stiffler 31 Ekim 2015 Cumartesi


Fenerbahçe'nin maçını yorumlamak için izlemeye gerek yok ya. İki senedir aynı çizgi. Geçen sezon da izlemeye hiç gerek olmuyordu. Digi Play üyeliğim olmasına rağmen genelde başka şeylerle uğraşıp pencere modunda sesinden takip ediyordum. Osmanlı maçı biraz daha hareketliydi, kabul. Her iki yarıda da pozisyonlara girdik. Pozisyon da vermedik. Zaten Vitor Pereira Fenerbahçe'sinden kalmasını istediğim tek şey şu pozisyon vermeme olayı. Osmanlıspor'dan haz etmem. 4-5 olsun isterdim ama şu durumda 1-0'a da şükreder hale geldik. Alper Potuk attığı golle maçın kahramanı oldu. Genel anlamda da iyi oynadığını söylemek lazım. Nani zaten son 3-4 maçtır çok kötüydü, Alper iyi oyunuyla aratmadı. Fernandao'nun kaçırdığı pozisyonu yakıştıramadım. O golü atmalıydı. Her ne kadar kötü futbol oynasak da hala zirve yarışı içerisindeyiz ve bu yarışın tepesinde yer almamız için çare maalesef ki hoca değişikliği. Ersun Yanal'ın geleceğini düşünmediğim için hayal kurmak istemiyorum. Ama gelen isim kim olursa olsun Vitor Pereira'dan kötü olacağını da sanmıyorum.

Tozlu Sayfalar

Öne Çıkan Yayın

Verona ile Kasıp Kavurduk - FM 2017

Çoluk çocuk sahibi olacak yaşa geldim ama hala Football Manager geleneğini sürdürmekten büyük keyif alıyorum. Benim için bu geleneklerden...

Takip Ettiklerim

Kategoriler

Yazar Kafe

Translator

- Copyright © Serkan Özerik -