Yazan : steven_stiffler 2 Ekim 2015 Cuma


Uefa Avrupa Ligi 2.haftasında Tottenham en zor maçı olan Monaco deplasmanından 1 puanla dönerek puanını 4'e yükseltti. Tam beklediğim gibi bir maçtı. Ben 0-0 ya da 1-1lik beraberlik bekliyordum. İddaa'da da değerlendirdim, 3.20 temiz oran ama Sporting Lizbon galibiyetinden yattık. Monaco kötü takım değil, aksine ben Jardim'i de beğenirim ama hücumda tecrübe eksiği olan oyuncuları var. Zaman zaman Moutinho kalitesiyle çok sırıtıyor bu takımda. Her iki yarıda da ortada olan bir oyun olduğunu düşünüyorum. Tottenham Alli ile 2 pozisyon yakaladı, biri biraz da şans yardımıyla Lamela'nın golüyle sonuçlandı. Chadli'nin kaçırdığı pozisyon da ilk yarının önemli anlarındandı. Monaco ikinci yarı biraz daha kıpırdandı ve El Sharaawy'nin yine biraz da şans yardımıyla attığı golle beraberliği kurtardı. Tottenham'ın mavi formasını mutlaka alacağım, numara-isim kombinasyonuyla birlikte çok daha şık olduğunu düşünüyorum. Lamela'nın form tutması güzel, Tottenham'a +1 hücum gücü demek. Grubun diğer maçında Qarabağ, Anderlecht'i yenerek ilk 3 puanını aldı ve ikinci sıraya yerleşti.


Monaco : Subasic; Fabinho, Raggi, Carvalho (76' Dirar), Coentrao; Moutinho, Toulalan, Lemar (60' El Shaarawy); Traore, Silva, Traore (68' Carrillo).

Tottenham : Lloris; Trippier, Alderweireld, Vertonghen, Rose; Dier, Alli; Lamela (65' N'Jie), Chadli (70' Townsend), Eriksen (90' Carroll); Kane.

Sarı Kart : Toulalan.

Goller : 35' Lamela, 81' El Sharaawy.

Tozlu Sayfalar

Öne Çıkan Yayın

Verona ile Kasıp Kavurduk - FM 2017

Çoluk çocuk sahibi olacak yaşa geldim ama hala Football Manager geleneğini sürdürmekten büyük keyif alıyorum. Benim için bu geleneklerden...

Takip Ettiklerim

Kategoriler

Yazar Kafe

Translator

- Copyright © Serkan Özerik -