Yazan : steven_stiffler 18 Ekim 2015 Pazar


Futbol keyif işi. Sahadaki oyuncu keyif alacak ki; tribünde ve televizyon karşısında izleyenleri de keyiflendirsin. Bu paralar bu yüzden ödeniyor. Ben bugün sahada mesai doldurmaya çalışan 20 küsür futbolcu ve 2 teknik adam gördüm. Kimse keyif almadı, herkes bir an önce bitsin modundaydı. Belki biraz Biseswar, o da topla oynamayı seviyor. Kazanma isteği olanlar vardı elbette ama keyif almaya çalışan pek kimse yoktu. Nedense şaşırtmayan, tam beklediğim gibi tatsız-tuzsuz bir maç oldu. Kayseri'de gündüz maçı dendiğinde aklıma Hooijdonk'un 2 frikik golü attığı maç gelirdi. Yıllar sonra bu kez Van Persie'nin frikiğiyle hatırlanacak bir maç oldu. Van Persie hala mutsuz ama gol atmayı çok seviyor. Taraftara olan borcunun da farkında. Nitekim gol sonrası hırsı ve taraftarıyla paylaşması adamın neden özel olduğunu gösteriyor. Nani bugün çok etkisizdi ama Fernandao kadar değil. Fernandao 90 dakikada hiç olumlu hareket yapmadı. Vitor Pereira'nın Fernandao yerine Van Persie'yi çıkarması yine büyük bir fiyaskoydu. Hocanın maça olumlu etkisi yok. Abdoulaye'nin oynadığı maçlarda gol yemememiz güzel gelişme. Haftaya da umarım Abdoulaye oynar. Kayseri'de Furkan, Zeki gibi antipatik oyuncular var ve malum nedenlerden dolayı futboldan farklı şeyler denediler bugün. Volkan'ın da yılların tecrübesine rağmen bu oyunlara gelmesi üzücü. Kötü bir maçı, kötü futbolla, nefis bir frikik golüyle kazandık. Ajax ve Galatasaray maçları Vitor Pereira'nın kaderini belirler. Benim düşüncem; her ikisini kazansak bile hocayla yollar bir an önce ayrılmalı.

Tozlu Sayfalar

Öne Çıkan Yayın

Verona ile Kasıp Kavurduk - FM 2017

Çoluk çocuk sahibi olacak yaşa geldim ama hala Football Manager geleneğini sürdürmekten büyük keyif alıyorum. Benim için bu geleneklerden...

Takip Ettiklerim

Kategoriler

Yazar Kafe

Translator

- Copyright © Serkan Özerik -