Yazan : steven_stiffler 28 Ekim 2015 Çarşamba

Tottenham, Lig Kupası ilk turunda amatör bir kulüple karşılaşsa bu kadar kolay kazanamazdı. Bournemouth maça golle başlamasına rağmen hiç direnç gösteremedi. Hücum anlamında zaman zaman çırpınışları oldu ama savunma anlamında dirençleri sıfıra yakındı. Özellikle kaleci Boruc, en az Kane kadar rol oynadı maçta. Kane'in kurtardığı bir şutu var, onu bile yanlışlıkla kurtarmış gibiydi. Dembele'nin golünde savunmada 3 kişi izledi. Eriksen'in direkten dönen şutu da gol olsa 7-8'e giderdi belki de. Bournemouth için Premier Lig'e yakışmayan bir performans oldu. Tottenham için ise Harry Kane'in geri dönüş maçı oldu. Manchester City'ye attığı golden sonra açılmasını bekledim ama bir türlü formsuzluğun üstesinden gelememişti. Bu maçla beraber patlamasını yaptı ve gollere devam etmesini bekliyorum. Pochettino'nun maçta ve maçtan sonra yüzü gülüyordu. Arjantinli de form tuttu gibi gözüküyor, bir süre eleştirmeyeceğim bakalım.

Bournemouth : Boruc; Francis, Cook, Distin, Daniels; Ritchie, Surman, Gosling, Pugh (75' Smith); King (61' O'Kane); Murray (68' Kermorgant).

Tottenham : Lloris; Walker (82' Trippier), Alderweireld, Vertonghen, Rose; Dier, Alli; Lamela, Dembele (68' Mason), Eriksen; Kane (85' N'Jie).

Sarı Kart : Rose.

Goller : 1' Ritchie, 9'(p), 56' ve 63' Kane, 17' Dembele, 30' Lamela.

Tozlu Sayfalar

Öne Çıkan Yayın

Verona ile Kasıp Kavurduk - FM 2017

Çoluk çocuk sahibi olacak yaşa geldim ama hala Football Manager geleneğini sürdürmekten büyük keyif alıyorum. Benim için bu geleneklerden...

Takip Ettiklerim

Kategoriler

Yazar Kafe

Translator

- Copyright © Serkan Özerik -