Yazan : steven_stiffler 29 Eylül 2015 Salı


İki sevdiğim hocanın karşılaşmasında kazanan desteklediğim Lazio oldu. Verona'nın mütevazı kadrosunu beğeniyorum. Maçtan önce de "Kim bu Helander?" dedim mesela ama genç İsveçli Serie A'daki 2. maçında ilk golünü attı. Lazio'da Balde'nin girişiyle hareketlenen takım, oyuncunun girer girmez penaltı kazandırmasıyla golü de buldu. Verona'da çok beğendiğim Federico Viviani yine takımının en iyilerindendi. Lazio'da ise Kishna, Djordjevic çok etkisizdi. Zaten Pioli de ikisini aynı anda oyundan alarak maçı çevirdi. Mauricio çok hırslı, çok sağlam ama çok kart görüyor. Bu sezon 2. kez kırmızı kart gördü. Marco Parolo'nun frikik golüyle Lazio belki de beraberliğe razıyken galibiyeti aldı. Bir penaltı golü, bir de asistle oynayan Lucas Biglia maçın yıldızı oldu.

Verona : Rafael; Pisano, Moras, Helander, Souprayen; Greco (61' Bianchetti), Viviani, Halfredsson (78' Matuzalem); Sala, Jankovic, Gomez (55' Wszolek).

Lazio : Marchetti; Basta, Mauricio, Gentiletti, Lulic; Biglia, Parolo; Felipe Anderson (82' Hoedt), Kishna (61' Mauri), Milinkovic-Savic; Djordjevic (61' Keita Balde).

Sarı Kartlar : Halfredsson, Mauricio, Lulic, Sala, Parolo.

Kırmızı Kart : 81' Mauricio

Goller : 33' Helander, 63' Biglia (penaltı), 86' Parolo.

Tozlu Sayfalar

Öne Çıkan Yayın

Verona ile Kasıp Kavurduk - FM 2017

Çoluk çocuk sahibi olacak yaşa geldim ama hala Football Manager geleneğini sürdürmekten büyük keyif alıyorum. Benim için bu geleneklerden...

Takip Ettiklerim

Kategoriler

Yazar Kafe

Translator

- Copyright © Serkan Özerik -