Yazan : steven_stiffler 24 Ağustos 2015 Pazartesi


Bu sezon başlamadan oturup iştahlı bir Lazio yazısı yazamadım. Oysa geçen sezon bana futbol adına en çok keyif veren takımdı. Bu sezona da iyi başladılar. Pioli hocam kanat rotasyonunu öyle genişletti ki; Kishna, Candreva, Felipe Anderson'dan birisi yedek kalıyor. Kanatlarda oynayabilecek Morrison, Mauri, Balde Keita gibi isimleri saymıyorum bile. Göz ucuyla izledim maçı. Beşiktaş-Trabzon maçını daha çok merak ediyordum. Bologna lige yeniden yükseldi. Başında vasat takımların vasat hocası Delio Rossi var. Mirante, Mbaye ve özellikle Destro dikkat çekici transferleri. Lazio maçın genelinde iyiydi ama ilk yarıdaki oyunuyla skora çabuk gitti. Kishna sağda, Candreva solda oynadı. Candreva solda da çok etkiliydi. Kishna da sağda öyle... Şampiyonlar Ligi'nde Leverkusen'e galibiyet golünü atan Balde Keita ileri uçta başladı. Klose ve Djordjevic'e iyi bir alternatif. Tekrar belirteyim. Hiç büyük oyuncu olamayacak ama hep iyi oyuncu olacak Keita. Yeni Kaptan Biglia'nın golüyle öne geçti maviler. Biglia'nın ismi hala United ile anılıyor ama bence o kalibrede bir isim değil. Lazio'da çok daha önemli rol üstlenecek. Zaten Pioli de aynısını söylüyor. United önce stoper alsın, Biglia'ya sonra bulaşsın. Kishna'nın gol vuruşu müthiş. Bologna'nın ender gelişen atakta golü bulması umutlandırsa da; Lazio ikinci yarı hiç fırsat vermedi. De Vrij'ın da gitmesi gündemde, umarım böyle bir hataya düşülmez. Milinkovic-Savic ise en çok merak ettiğim isim. Daha önce hiç izlemedim. Napoli'nin batıracağı bu sezonda galibiyetle başlamak önemli. Lazio'nun rakibi yine Roma olur. Juventus kötü başlasa da şampiyonluğu elbette bırakmaz.

Lazio : Berisha; Basta, De Vrij, Gentiletti, Radu; Biglia (51' Cataldi), Parolo, Lulic (61' Milinkovic-Savic); Kishna, Candreva (75' Felipe Anderson), Balde Keita.

Bologna : Mirante; Ferrari, Rossettini, Oikonomou, Masina; Crimi (46' Pulgar), Brighi, Crisetig (82' Diawara); Brienza; Acquafresca (75' Destro), Mancosu.

Sarı Kartlar: Brighi, Milinkovic-Savic, Radu.

Goller :  17' Biglia, 23' Kishna, 43' Mancosu.

Tozlu Sayfalar

Öne Çıkan Yayın

Verona ile Kasıp Kavurduk - FM 2017

Çoluk çocuk sahibi olacak yaşa geldim ama hala Football Manager geleneğini sürdürmekten büyük keyif alıyorum. Benim için bu geleneklerden...

Takip Ettiklerim

Kategoriler

Yazar Kafe

Translator

- Copyright © Serkan Özerik -