Yazan : steven_stiffler 9 Ağustos 2015 Pazar


Çin'de yapılan İtalya Süper Kupa mücadelesini elbette Juventus kazandı. Lazio geçen sezonki performansını bir kupayla taçlandırmalıydı ama olmamıştı. Sezona bir kupayla başlama ihtimali vardı, bu da olmadı. Şampiyonlar Ligi play off mücadelesinde Leverkusen eşleşmesini geçmelerini umuyorum. Lazio'da ilk 11'deki tüm oyuncular geçen sezonun oyuncuları. Juventus'ta ise 10 eski, 1 Mandzukic sahadaydı. Martin Caceres de uzun sakatlıktan sonra sahalara dönüş yaptı. Juventus genel olarak üstün oynayan taraf olsa da 2 golde de Lazio savunmasının hatası vardı. Mandzukic'in affetmeyeceği toplardan biriydi, affetmedi. Yine de Marchetti'nin en azından topa uzanmasını falan beklerdim. İkinci golde ise oyuna sonradan giren bir diğer transfer Paulo Dybala klasına yakışır bir vuruş yaptı. İki takımda da 10 numaralı formalar genç yeteneklere emanet edilmiş. Juventus'ta Pogba, Lazio'da Felipe Anderson ilk kez 10 numarayla sahaya çıktılar.

Juventus : Buffon; Barzagli, Bonucci, Caceres; Lichsteiner, Sturaro (90' Pereyra), Marchisio, Pogba, Evra; Coman (61' Dybala), Mandzukic (80' Llorente).

Lazio : Marchetti; Basta, De Vrij, Gentiletti, Radu; Onazi, Biglia, Cataldi (75' Kishna); Candreva, Anderson (88' Morrison), Klose (62' Djordjevic).

Goller : 69' Mandzukic, 73' Dybala.

Tozlu Sayfalar

Öne Çıkan Yayın

Verona ile Kasıp Kavurduk - FM 2017

Çoluk çocuk sahibi olacak yaşa geldim ama hala Football Manager geleneğini sürdürmekten büyük keyif alıyorum. Benim için bu geleneklerden...

Takip Ettiklerim

Kategoriler

Yazar Kafe

Translator

- Copyright © Serkan Özerik -