Yazan : steven_stiffler 31 Ağustos 2015 Pazartesi


Dün yorucu bir gündü. Fenerbahçe maçından döndüğümde saat çok geç olmuştu. Instagram'da Lazio hesabında 4-0'lık sonucu gördüm, şaşırdım. Chievo'nun kazandığını öğrenince "oha" dedim. Lazio'nun elbette Chievo'ya kaybetmesi sürpriz değil ama 4-0 çok büyük hezimet. Üstelik 1 hafta içinde 2 maçta 7 gol yemek ve hiç gol atamamak Lazio'nun iki sezondur en büyük hüsranı. Sadece golleri izledim. 48 saniyelik videoya 4 golü nasıl sığdırmışlar şaşırdım. Meggiorini'nin ikinci golde Paloschi'ye yaptığı asist müthiş. Berisha'nın kalecilik performansı kötü. Lazio için yıkım değil ama büyük hezimet. Milli maç arası girmesi hayırlı iş.

Chievo : Bizzarri; Frey, Gamberini, Cesar, Gobbi; Birsa (81' Pepe), Rigoni (73' Cacciatore), Hetemaj, Castro; Meggiorini (87' M'Poku), Paloschi.

Lazio : Berisha; Basta (46' Patric), De Vrij, Gentiletti, Radu; Parolo, Cataldi, Lulic (46' Morrison); Candreva (59' Anderson), Kishna, Keita Balde.

Sarı Kart : Cataldi

Goller : 12' Meggiorini, 30' ve 68' Paloschi, 45' Birsa

Tozlu Sayfalar

Öne Çıkan Yayın

Verona ile Kasıp Kavurduk - FM 2017

Çoluk çocuk sahibi olacak yaşa geldim ama hala Football Manager geleneğini sürdürmekten büyük keyif alıyorum. Benim için bu geleneklerden...

Takip Ettiklerim

Kategoriler

Yazar Kafe

Translator

- Copyright © Serkan Özerik -