Yazan : steven_stiffler 1 Aralık 2014 Pazartesi


Güzel maçlar vardı bu hafta. Biz ise finali Fenerbahçe-Eskişehir ile yaptık ve ülke futboluna karşı hissizleşmeye devam ettik. (Yazdım yazdım sildim, buraya uygun bir cümle getirmek zor oldu). Tottenham - Everton maçının ilk yarısını izleyebildim ama zaten ihale de ilk yarıda döndü. Pochettino'nun sağ bekte Chiricheş tercihi dikkatimi çekmişti. Orada daha önce oynayan Dier ve Kaboul yedek, Chiricheş ise 11'deydi. Ayağı düzgün bir oyuncu, tekniği de ortalama; muhtemelen ona güvenmiştir. Çok iş de düşmedi gibi. Mason ısrarı da devam ediyor hocanın. Mason 23 yaşından sonra Premier Lig topçusu olursa, Pochettino'yu babası gibi sever herhalde. Hoş o da yetenekli, onun da bilekleri yumuşak ve ortalama üstü bir tekniği var. Ama Paulinho'yu Dembele'yi falan düşününce bu duruma hâla alıştıramadım kendimi. Üzerine koyuyor, gerisi çok da önemli değil. Tottenham yine maça sarsıntıyla başladı. Everton ikinci pozisyonunda golü buldu. Mirallas'ın vuruşu birinci sınıftı, zaten hastasıyız. Buna karşılığı ancak Eriksen verebilirdi. FM basın toplantısı tabiriyle : "Onun yeteneği bu, muhteşem oyuncudan muhteşem bir vuruş". Elbette bu sözler Eriksen için. Eriksen de performansını arttırmaya başladı. Chadli iyi oynarken kesildi, sola Eriksen geçti ve o da müthiş oynuyor. Eriksen'in geçişi de belki Bale gibi bir geçiş olur. Farklı bir mevkide yıldızı parlar. Harry Kane'in kazanma arzusu ve maça etkisi yine ön plandaydı. Kaptığı topla takımın öne geçmesini sağlayan golün mimarıydı. Elbette golü atan Roberto Soldado'yu es geçmemek lazım. Aylar sonra gol atan İspanyol golcü tribünlere koşarken adeta derin bir "oh" çekti. Ayrıca Pochettino'nun Lennon gibi bir oyuncusu olduğunu unutmamasından da hoşnutum. Tottenham görünür de ite-kaka gidiyor gibi gözüküyor ama en azından oynamaya çalıştığı bir oyun var. Ben Pochettino'nun bazı ısrarlarından memnun olmasam da; puan durumundaki yeri "4.lük hedefi" için kabul edilebilir. Chelsea karşısında bir sürpriz gelirse o zaman takım hedefine de kilitlenebilir.

Tottenham : Lloris; Chiricheş (70' Dier), Fazio, Vertonghen, Davies; Bentaleb, Mason; Lennon (61' Lamela), Eriksen, Kane; Soldado (81' Paulinho).

Everton : Howard; Coleman, Jagielka, Distin, Baines; Besic, Barry; Mirallas (61' McGeady), Barkley, Eto'o (61' Osman), Lukaku.

Sarı Kartlar : Mirallas, Chiricheş, Lamela, Davies, Bentaleb, Eriksen.

Goller : 15' Mirallas, 21' Eriksen, 45+1' Soldado.

Tozlu Sayfalar

Öne Çıkan Yayın

Verona ile Kasıp Kavurduk - FM 2017

Çoluk çocuk sahibi olacak yaşa geldim ama hala Football Manager geleneğini sürdürmekten büyük keyif alıyorum. Benim için bu geleneklerden...

Takip Ettiklerim

Kategoriler

Yazar Kafe

Translator

- Copyright © Serkan Özerik -