Yazan : steven_stiffler 7 Aralık 2014 Pazar


Haftaiçi oynanan Chelsea-Tottenham maçı çok beklediğim bir maçtı ama tek taraflı geçince ilk yarının sonunda kapattım. Tottenham direnemedi bile... Maçla ilgili yazma fırsatı da bulamadım. Puan tablosu itibariyle geçen hafta heveslenmiştim biraz ama Tottenham bu maçla en azından bu sezon için "beklentiye girmeyin" mesajı verdi. Zaten kendi taraftarının en büyük beklentisi lig dördüncülüğü ama bu sezon takım onun için de umut vermeyecek gibi. Tottenham'ın son 6 haftadır maçları 2-3 gol aralığında bitiyor. Atıyor ve yiyor, bu maçta da en azından atacaklar beklentim vardı. Palace kağıt üzerinde bakınca düz oyunculardan kurulu bir takım gibi gözükse de; Bolasie, Zaha ve özellikle çok beğendiğim Puncheon gibi etkil isimleri var. Joe Ledley'i de beğenirim. Zaten Palace'ın tüm atakları Bolasie, Zaha ve özellikle oyuna girdikten sonra Puncheon ile geldi. Puncheon biraz şanslı olsa Palace'a maçı bile kazandırabilirdi. İlk yarı ortadaydı ama ikinci yarıda Tottenham çok etkisizdi. Kazanmak için bir şey yapmadı. Soldado'nun rot balans ayarı bozulmuş, her vurduğu üstten dışarı gitti. Eriksen yine çabaladı ama bu sefer olmadı. Bolasie'nin Eriksen'e attığı çalım da maçın akılda kalacak pozisyonlarındandı. Lloris, kötü geçen bir Chelsea maçı sonrası dün 1 puanı getiren kurtarışlar yaptı.

Tottenham : Lloris; Dier, Fazio, Vertonghen, Davies; Mason (66' Paulinho), Bentaleb; Lamela (46' Chadli), Eriksen, Kane; Soldado (83' Lennon).

Crystal Palace : Speroni; Kelly, Dann, Hangeland, Ward; Jedinak; Zaha (66' Puncheon), McArthur, Ledley, Bolasie; Chamakh.

Sarı Kart : Eriksen.

Tozlu Sayfalar

Öne Çıkan Yayın

Verona ile Kasıp Kavurduk - FM 2017

Çoluk çocuk sahibi olacak yaşa geldim ama hala Football Manager geleneğini sürdürmekten büyük keyif alıyorum. Benim için bu geleneklerden...

Takip Ettiklerim

Kategoriler

Yazar Kafe

Translator

- Copyright © Serkan Özerik -