Yazan : steven_stiffler 27 Aralık 2014 Cumartesi


Dün akşam oturdum, keyifle maç özetlerini izledim. Çok değişik bir şey yapıyormuşum gibi geldi. 2 haftadır futboldan haberim yok. Bu dönemde Tottenham hem Swansea'yi, hem Burnley'i 2-1 yendi. Seri dün akşam Leicester City deplasmanında devam etti. Harry Kane ise her geçen büyümeye devam ediyor. Tottenham futbolu bana hâla güven veriyor diyemiyorum ama en azından kazanma alışkanlığı elde etmiş gözüküyorlar. Harry Kane ne kadar yıldızını parlatıyorsa, Eriksen de o kadar sazı eline alıyor. Antrenmanlardaki frikik çalışmalarının meyvelerinden bir gol attı dün akşam. Leicester City'nin bu kadar kötü bir sezon geçireceğini düşünmüyordum. Kadroları en azından Burnley'den iyi ama Burnley kadar puan toplayamadılar. Leonardo Ulloa; Championship'e fazla, Premier Lig'e az bir golcü. Gösterdiği performans ise bunu hissettirmiyor. Aslında lige çıkar çıkmaz kadrosunu çok bozmayan takımların genelde ligde kalma şansları yüksek oluyor ama Leicester City şu ana kadar bunu yapacak bir performans gösteremedi. Ulloa'nın 7 gollük katkısı takımı son sıradan kurtarmaya yetmedi. Mutlaka Premier Lig ayarında transfer yapmalılar. Leicester City dün daha baskılı ve arzulu oynayan taraftı aslında. Buna rağmen Tottenham kadro kalitesinin farkıyla skor kazanmayı bildi. Leicester'ın yetersiz kadrosu, baskılı oynamasına rağmen meyve vermedi.

Leicester : Hamer; Simpson, Wasilewski, Morgan, Konchesky (83' Knockaert); Mahrez, Drinkwater, King (46' James), Schlupp; Nugent (75' Vardy); Ulloa.

Tottenham : Lloris; Walker, Fazio, Vertonghen, Rose; Stambouli (46' Mason), Bentaleb; Lamela, Eriksen, Chadli (63' Soldado); Kane (84' Paulinho).

Sarı Kartlar : Walker, Vertonghen, Vardy.

Goller : 1' Kane, 48' Ulloa, 71' Eriksen.

Tozlu Sayfalar

Öne Çıkan Yayın

Verona ile Kasıp Kavurduk - FM 2017

Çoluk çocuk sahibi olacak yaşa geldim ama hala Football Manager geleneğini sürdürmekten büyük keyif alıyorum. Benim için bu geleneklerden...

Takip Ettiklerim

Kategoriler

Yazar Kafe

Translator

- Copyright © Serkan Özerik -