Yazan : steven_stiffler 23 Kasım 2014 Pazar


Çok şahane maç, özellikle son dakika golü lezzettine lezzet katıyor. Bir o kadar ilginç dakikalar var. Örneğin; Jake Livermore'un şahane golü sonrası eski takımına karşı sevinmeyişi bunlardan biri. Livermore topu öyle kontrol ediyor ki, tek düşüncesi gol. Harika vuruş, harika gol. Hull City için ikinci yarı daha iyi geçebilecekken, Tottenham açık verebilecekken; Gaston Ramirez'in sorumsuzluğuyla takımını eksik bırakması maçın kırılma anı. Vertonghen'e yaptığı müdahale belki çok sert değil ama İngiliz futbolu bu, böyle hareketlere tolerans sıfır. Yakın tarihte başka bir takımına ihaneti hatırlatıyor bana ama neyse... İkinci yarıda takımın lideri Christian Eriksen'in dümene geçmesiyle Tottenham'ın işleri tersine çevirmesi mümkün oldu. Eriksen gibi birinci sınıf bir oyuncunun her zaman göstermesi gereken performans. Serbest vuruşta direkten dönen topu Harry Kane tamamladı. Sahi Soldado ne zaman gol atacak ? Ya da o top Soldado'nun önüne düşseydi gol olur muydu ? Eriksen'in 90. dakikadaki golü, en az ilk goldeki frikiği kadar şahaneydi. Gol sevincinde sahaya inip sevinç yumağına giren taraftarı çıkarmaya çalışan güvenlik görevlilerinin görüntüsü de maçı ilginç kılan anlardandı. 17 puan şu aşamada çok iyi değil ama üsttekilerle çok fark olmaması da iyi. Ben Pochettino'ya hâla inanıyorum, bazı yapmaya çalıştıklarından vazgeçerse takımı istenilen yere gelebilir.

Hull : McGregor; Elmohamedy, Davis, Dawson, Robertson; Livermore, Huddlestone (64' Rosenior); Ramirez, Ben Arfa (57' Meyler), Brady (87' Quinn); Jelavic.

Tottenham : Lloris; Dier (46' Chiricheş), Fazio, Vertonghen, Davies; Dembele (59' Lennon), Mason; Lamela, Eriksen, Kane; Soldado (79' Paulinho).

Sarı Kartlar : Dier, Livermore, Huddlestone, Robertson.

Kırmızı Kart : 50' Ramirez.

Goller : 8' Livermore, 61' Kane, 90' Eriksen.

Tozlu Sayfalar

Öne Çıkan Yayın

Verona ile Kasıp Kavurduk - FM 2017

Çoluk çocuk sahibi olacak yaşa geldim ama hala Football Manager geleneğini sürdürmekten büyük keyif alıyorum. Benim için bu geleneklerden...

Takip Ettiklerim

Kategoriler

Yazar Kafe

Translator

- Copyright © Serkan Özerik -