Yazan : steven_stiffler 3 Kasım 2014 Pazartesi


Özetten izlediğim kadarıyla çok tempolu bir maç olmuş. İlk 20 dakikada bolca pozisyon mevcut. Tottenham 4-4-2 oynamış. Aston Villa çok formsuz ama ben Benteke'yi böyle görünce üzülüyorum. Dün bol pozisyon kovaladığı maçta agresif tavrı yüzünden kırmızı kartla oyundan atıldı. İlk yarı çok zevkli ve karşılıklı pozisyonlu geçmiş. Aston Villa'da golün adı yine Weimann. N'Zogbia geçen sezon çok verimsizdi, bu sezon yeniden form tutmaya başladı. Severim ben böyle oyuncuları. Dünkü asisti tam N'Zogbia asisti. Tottenham'da Soldado yine etkili ama yine golden uzak... Hem Soldado, hem Adebayor'un kaçırdığı pozisyonlar var. Tottenham 4-4-2 oynayacaksa Eriksen'den tam verim alamaz. Dün de alamamış. 4-4-2 oynayacaksa eldeki forvet sayısı da yetersiz. Hem formsuz, hem yetersiz. Bir de kıymeti bilinmeyen Harry Kane gerçeği var. Bu arada Chadli ekstra katkı vermeye devam ediyor. Dün yine golü attı ve geri dönüşü başlatan isim oldu. Harry Kane'in şansının da yardımıyla attığı galibiyet golünden sonra Tottenhamlı futbolcuların sevinçleri görülmeye değerdi. Tottenham için bir dönüş maçı olmasını umuyorum. Ryan Mason da oyunuyla maçın adamı seçilmiş, beni şaşırtmaya devam etse de beklentim hâla düşük.

Aston Villa : Guzan; Lowton, Vlaar, Baker, Cissokho (90' Bent); Westwood, Sanchez, Cleverley; N'Zogbia (75' Agbonlahor), Weimann, Benteke.

Tottenham : Lloris; Naughton, Kaboul, Vertonghen, Rose; Eriksen (46' Lamela), Capoue (72' Townsend), Mason, Chadli; Adebayor (58' Kane), Soldado.

Sarı Kartlar : Eriksen, Cissokho, Vertonghen, Weimann (86' Richardson), Chadli, Sanchez.

Kırmızı Kart : 64' Benteke.

Goller : 16' Weimann, 84' Chadli, 90' Kane.

Tozlu Sayfalar

Öne Çıkan Yayın

Verona ile Kasıp Kavurduk - FM 2017

Çoluk çocuk sahibi olacak yaşa geldim ama hala Football Manager geleneğini sürdürmekten büyük keyif alıyorum. Benim için bu geleneklerden...

Takip Ettiklerim

Kategoriler

Yazar Kafe

Translator

- Copyright © Serkan Özerik -