Yazan : steven_stiffler 6 Ekim 2014 Pazartesi

Southampton için halef-selef mücadelesiydi. Geçen sezon takımı çalıştıran ve başarılı olan Pochettino'nun yerine aynı koltukta Koeman oturuyor. Ben Koeman'ın İngiltere'de başarılı olamayacağını düşünüyordum ama lige çok iyi başlangıç yaptılar. Elindeki iyi kadroya da iyi takviyeler yaparak istediği takımı da kurdu. Başarısız olması için sebepleri ortadan kaldırdı. Ben dün iki takımın da istediklerini sahaya yansıtamadığını düşünüyorum. Tottenham biraz daha fazlasını ortaya koyarak kazandı. Ön liberoda yine Ryan Mason vardı. Mason ile 3 maçta da kaybetmedi Spurs ama ben Mason'ın Spurs'ün zayıf noktası olduğunu düşünüyorum. Adebayor gezici forvet görevini çok iyi yerine getirdi. Naughton'ın sakatlığı endişe vericiydi. Zaten Bertrand da hareketinin sertliğinin farkındaydı. Tottenham uzaktan kaleyi yoklayarak gol aradı. Önce Lamela ve Eriksen ile denedi. Üçüncü denemede Eriksen golü attı. Golden hemen sonra Chadli'nin karşı karşıya direğe nişanladığı topla ilk yarı 1-0 tamamlandı. İkinci yarıda Southampton biraz daha istekli görünse de net pozisyon bulmakta zorlandılar. Yine de 1 tanesi net, diğeri çok net iki pozisyon yakaladılar. Birinde Wanyama, Lloris'i geçemedi. Diğerinde Mane bomboş kaleye dokunamadı. Dün Graziano Pelle gününde değildi. Ben çok beğeniyorum Pelle'yi ama daha önce Parma'daki başarısız serüveninden dolayı Southampton'da da başarısız olabileceği ihtimali üzerinde duruyordum. En azından şimdilik iyi başladı ve milli takıma kadar yükseldi. Mane ise henüz lige alışma aşamasında. Yine de dün kaçırdığı pozisyonun bahanesi olamaz. Tottenham'ın sıradaki maçı Manchester City deplasmanı. Geçen sene olduğu gibi fark yemeseler bari...

Tottenham : Lloris; Naughton (32' Dier), Kaboul, Vertonghen, Rose; Capoue, Mason; Lamela (90' Kane), Eriksen (82' Dembele), Chadli; Adebayor.

Southampton : Forster; Clyne, Fonte, Alderweireld, Bertrand; Davis, Wanyama (76' Long), Schneiderlin; Tadic, Mane, Pelle.

Sarı Kartlar : Kaboul, Lamela, Tadic.

Gol : 40' Eriksen

Tozlu Sayfalar

Öne Çıkan Yayın

Verona ile Kasıp Kavurduk - FM 2017

Çoluk çocuk sahibi olacak yaşa geldim ama hala Football Manager geleneğini sürdürmekten büyük keyif alıyorum. Benim için bu geleneklerden...

Takip Ettiklerim

Kategoriler

Yazar Kafe

Translator

- Copyright © Serkan Özerik -