Yazan : steven_stiffler 19 Ekim 2014 Pazar


İlk yarısının tamamını ve ikinci yarının son 15 dakikasını izleyebildim. İzleyebildiğim bölümde Lazio oyunun mutlak hakimiydi. Lazio ile Fiorentina arasında büyük boyutlarda olmasa da ezeli bir rekabet var. Fiorentina bu rekabete göre bugün çok silik ve etkisizdi. Biz hep Türk hocaları eleştiriyoruz ya; bazen Serie A'da da ilginç teknik direktör tercihleri oluyor. Fiorentina'da Micah Richards ne zaman oynayacak diye hep bakıyorum ama göremiyorum. Aynı zamanda bugün takımın saha içi şefi Borja Valero da yedek soyundu. Lazio ise bana göre ideal savunma dörtlüsüyle çıktı ve kalesini gole kapattı. Antonio Candreva yine harika oynadı, iki asistle katkı yaptı. Kapanış golünden önce benzer bir pozisyonda da pası veremedi, 3 asistlik performans da gelebilirdi. Djordjevic de gollerine devam etti. Ligde gol krallığı iddiasını sürdürüyor. Candreva olduğu sürece Djordjevic bol bol gol atmaya devam edecektir. Biglia, Parolo, Mauri; biraz yumuşak bir orta saha görülebilir. Pioli zorlu maçlarda bu isimlerden bir tanesini kesip Ledesma veya Tata Gonzalez'i; hatta Onazi'yi değerlendirir. Lazio son 3 maçtır kazanıyor ve Pioli takımın üstüne koymaya devam ediyor. Maçın izlemediğim bölümünde istatistiklerden görüldüğü kadarıyla Fiorentina hakimiyet sağlamış. Zaten son bölümlerde de beraberlik golünün ararken çok açık verdiler. Eh Candreva da Lulic'e kapanış golünü attırdı. Lulic'i de beğendim bugün. Ciani-De Vrij ikilisi ise umarım daha fazla birlikte oynar. Lazio bu galibiyetle ligde 6. sırada yer alıyor. Lazio'nun yeri buralardır zaten yıllardır. 4-5-6. sıralarda gözükür. Buralarda kalabilirse Pioli için başarı, üzerine çıkabilirse ekstra başarı olacaktır.

Fiorentina : Neto; Tomovic, Rodriguez, Savic, Alonson; Kurtic (46' Valero), Pizarro, Aquilani (78' Bernardeschi); Fernandez, Cuadrado; Babacar (68' Ilicic).

Lazio : Marchetti; Cavanda, De Vrij, Ciani (68' Novaretti), Radu; Biglia, Parolo, Mauri (58' Onazi); Candreva, Lulic; Djordjevic (89' Klose).

Sarı Kartlar : Pizarro, Djordjevic, Parolo, Cavanda, Marchetti, Radu.

Goller : 35' Djordjevic, 90' Lulic.

Tozlu Sayfalar

Öne Çıkan Yayın

Verona ile Kasıp Kavurduk - FM 2017

Çoluk çocuk sahibi olacak yaşa geldim ama hala Football Manager geleneğini sürdürmekten büyük keyif alıyorum. Benim için bu geleneklerden...

Takip Ettiklerim

Kategoriler

Yazar Kafe

Translator

- Copyright © Serkan Özerik -