Yazan : steven_stiffler 14 Eylül 2014 Pazar


Koldaki sarı kurdeleler hakkında bilgim yok ama ödül; Lazio'nun Miroslav Klose'ye "Dünya Kupası En Çok Gol Atan Oyuncu" unvanı için bir jest. Klose bu maça yedek başlasa da ilerleyen dakikalarda oyuna girdi, hatta bir de asist yaptı. Cesena için daha iki önce yazmıştım. Çok toplama takım, bütçeleri de ortada. Hiç varlık gösteremediler bugün.

Lazio'da Pioli bu sefer farklı bir 11 ile sahadaydı. Hatta; savunma dörtlüsü tamamen yeni isimlerden kuruluydu. Sağ bekte Basta ve stoperde De Vrij bu sezonun bankoları olacak gibi. De Vrij'a partner olarak Santiago Gentiletti'yi tercih etti. Gentiletti'yi ilk defa izledim, sol ayaklıymış. 29 bir stoper için iyi yaş. Kapasitesini bilir, ne oynayacağını ve ne verebileceğini bilir. Cesena çok zayıftı ama Gentiletti yine de bana güven verdi. Çok mücadeleci bir oyuncu, ilk maçtan kafaya bandajı yedi. Beni şaşırtan performans ise sol bekte Edson Braafheid'ın performansıydı. İlk golün asistini yaptı, maçın genelinde sol kanadı iyi kullandı ve hücuma çıkışları yerindeydi. Candreva'ya attırdığı golde ortası da çok şıktı. Keita genelde etkisizdi, Djordjevic ise epey bir etkisizdi. Candreva yine bildiğimiz Candreva. Golünü attı, ikinci golde de sol ayakla asistini yaptı. Yine takımın en büyük kozu olacak. Marco Parolo ise ligde ilk golünü bir dönem formasını giydiği Cesena'ya kaydetti. Maçın son dakikasında Miroslav Klose'nin, Stefano Mauri'ye yaptığı asist de çok iyiydi. İki tecrübeli oyuncudan gençlere derslik bir gol çalışması geldi. Cesena'nın kadrosu yetersiz, eyvallah ama oyuncu tercihleri de öyle... Ze Eduardo ve Carbonero yedek kalmamalı. Eldeki en potansiyelli isimler bu ikisi.

Lazio : Berisha; Basta, De Vrij, Gentiletti, Braafheid; Biglia, Lulic (70' Mauri), Parolo; Candreva, Keita (87' Felipe Anderson), Djordjevic (60' Klose).

Cesena : Leali; Capelli, Volta, Lucchini, Renzetti (65' Giorgi); De Feudis (46' Mazzotta), Cascione, Coppola; Brienza; Marilungo, Rodriguez (46' Djuric).

Sarı Kartlar : Lucchini, Parolo, Biglia, Braafheid

Goller : 19' Candreva, 56' Parolo, 90' Mauri

One Response so far.

  1. Asdf says:

    Candreva maç sonu istesem Lazio'dan ayrılırdım ama ben burada kalıp bayrak adam olmak istiyorum demiş helal olsun.

Tozlu Sayfalar

Öne Çıkan Yayın

Verona ile Kasıp Kavurduk - FM 2017

Çoluk çocuk sahibi olacak yaşa geldim ama hala Football Manager geleneğini sürdürmekten büyük keyif alıyorum. Benim için bu geleneklerden...

Takip Ettiklerim

Kategoriler

Yazar Kafe

Translator

- Copyright © Serkan Özerik -