Yazan : steven_stiffler 24 Temmuz 2014 Perşembe

Geçen sezon transferde oldukça hareketli günler geçiren, bu yaz ise sessiz gözüken Tottenham'dan dün 3 transfer haberi birden geldi. Pochettino'nun geldiği günden beri istediği Galli Sol Bek Ben Davies nihayet Tottenham formasını giyebilecek. 21 yaşındaki sol bek Swansea'nin önemli oyuncularındandı. Michu'dan sonra Davies kaybı da Swansea'yi etkileyecektir. Tottenham'da ise Rose ile yüzde 100 çözülemeyen bir sol bek sorunu vardı ve zaman zaman Vertonghen'i de burada izliyorduk. Yaşı genç olmasına rağmen Davies'in maç tecrübesi var. Premier Lig'de 21 yaşında 71 maç her futbolcuya nasip olmaz. Kaleci Michael Vorm, Hollanda ile Dünya Kupası kadrosunda da yer almıştı. 30 yaşındaki tecrübeli kaleci de Swansea'nin önemli oyuncularındandı. Fabianski'yi alınca Vorm'u da gözden çıkarabildiler. Hollandalı kaleciyle 4 yıllık sözleşme imzalandı. Tottenham'ın her iki oyuncuya ne kadar bonservis bedeli ödendiği açıklanmamış.

İzlandalı oyuncu, bana göre yıldız bir oyuncu olan Sigurdsson ise Swansea'nin yolunu tuttu. Swansea bu transfer için yaklaşık 7 Milyon Pound ödemiş gözüküyor. Ancak, Davies ve Vorm'dan aldıkları bedel daha fazlaysa, haliyle üzerine para bile almış olabilirler. Sigurdsson yıldızını daha önce de 6 ay oynadığı Swansea'de parlatmış ve yeni sezonda Tottenham'a transfer olmuştu. Bana göre geçen sezon da oldukça başarılı performans sergilemişti. Sigurdsson'ın gitmesi Holtby'nin kalması anlamına geliyordur umarım. Aksi halde bu transfere oldukça üzüldüğümü söyleyebilirim.

Tozlu Sayfalar

Öne Çıkan Yayın

Verona ile Kasıp Kavurduk - FM 2017

Çoluk çocuk sahibi olacak yaşa geldim ama hala Football Manager geleneğini sürdürmekten büyük keyif alıyorum. Benim için bu geleneklerden...

Takip Ettiklerim

Kategoriler

Yazar Kafe

Translator

- Copyright © Serkan Özerik -