Yazan : steven_stiffler 19 Temmuz 2014 Cumartesi

Her sezon yaptığımız forma lansmanını sabırsızlıkla beklerdim. Futbolcuların podyumda yürümesi zaman zaman keyifli anlara sahne oluyordu. Ancak bu sezonki forma tanıtım şeklimizi daha çok beğendim. Hem son ana kadar formaların sızmaması çok büyük başarı, tebrik etmek gerek. Dün Aziz Yıldırım ile Mahmut Uslu'nun forma tanıtımı da çok keyifliydi. Özellikle fermuarları açıp formaları gösterdiği sahne müthiş goygoydu. Dün çubuklu forma beklentimin altında gözüktü gözüme.

Taraftarın yıllardır hayaliydi reklamsız forma. Bu sezon yönetim için belki küçük bir olumsuzluk gözükebilir ama nihayet taraftarın beklediği reklamsız formalar geldi. Yönetim elbette bu işi kazanca çevirmek ister ama verilen "İstediğimiz ücret olmazsa reklamsız da oynarız" mesajı da çok yerinde oldu. Klasik çubuklu forma 100.Yıl'da satıldığında alıp, beğenerek giymiştik. Akabinde Lefter forması olarak yine aldık, yine beğenerek giydik. Bunun en çok heyecanlandıran kısmı, maçlarda da giyilecek olması. Oldukça şık bir çubuklu tasarımı. Üstelik yakası, kolları gibi detayları da çok başarılı. Arka yüzünün düz lacivert olmasını da çok beğendim ben. Tek sıkıntı Ülker reklamı ve Arial fontla yazılacak olan numara ve isimler.

Fenerbahçe deplasman forması olarak genelde beyaz tercih ediliyor. 2007-2008 yılında giydiğimiz Sarı-Beyaz çubuklunun da yeri çok ayrıdır. Ama beyaz forma yapılacağı kesinken, bundan iyi bir beyaz forma düşünemiyorum. Oldukça sade, bir o kadar başarılı bir tasarım. Özellikle yakası son yıllarda yapılan formalardan farklı tasarlanmış. İtalya'nın Euro 2012 Dünya Kupası formasının yakası gibi olmuş. O formayı örnek vermemin sebebi severek giydiğim bir forma olması.

Lacivert-Mavi tonlarında tasarlanan alternatif forma da beklentilerimin çok üstünde olmuş. Şu lacivert, parlak arma fikrini her zaman beğenmişimdir. Kaleci formalarımızda da genelde uygulanıyor. Sadeliği ve şıklığıyla, koleksiyonda farklı bir yeri olması maksadıyla zannediyorum alırsam ilk bu formayı almak isterim. Forma fiyatlarının 129 olması da ülke şartlarında oldukça yüksek bir rakam. Ama Fenerbahçe taraftarı bir şekilde o formaları alıp giyiyor. Kimi bayram harçlığıyla, kimi biriktirdiğiyle...

Tozlu Sayfalar

Öne Çıkan Yayın

Verona ile Kasıp Kavurduk - FM 2017

Çoluk çocuk sahibi olacak yaşa geldim ama hala Football Manager geleneğini sürdürmekten büyük keyif alıyorum. Benim için bu geleneklerden...

Takip Ettiklerim

Kategoriler

Yazar Kafe

Translator

- Copyright © Serkan Özerik -