Yazan : steven_stiffler 15 Haziran 2014 Pazar

24' Cavani (Penaltı)
 54' Campbell
57' Duarte
84' Urena

Dün Meksika-Kamerun maçının 50 dakikasını, İspanya-Hollanda maçının ilk yarısını izleyebildim. Özellikle Hollanda'nın İspanya'ya 5 atmasını izleyememiş olmak içimde bir ukte olarak kalacak. Bugün ise; Kolombiya'yı kaçırdım. Uruguay'ın ise çok rahat kazanacağını düşünerek, biraz da Lugano özlemiyle izlemeye başladım. Şüphesiz ki; Kosta Rika'nın galibiyeti kendileri hariç tüm dünyaya sürpriz oldu. Öyle ki; Uruguay'ın bu grupta İngiltere veya İtalya'yı geride bırakacağına inananlar çok. Maça tutuk başlayan Uruguay, Cavani'nin penaltı golüyle öne geçmesini bildi. Bu arada bu penaltıyı Lugano'ya hiç çalmıyorlardı Türkiye'de. Şimdi onlar mı penaltıydı, yoksa bu maçtaki mi penaltı değildi bilemedim. Uruguaylı oyuncuların en önemli özelliği; havadayken itiraz edebilmeleri. Lugano 2, Rodriguez 1 kere yaptı. Onun haricinde çok yeteneksiz bir Uruguay izledik. Özellikle Suarez'i, hatta ne Suarez'i; Recoba'yı falan aradılar. Forlan da Eto'o gibi, bitmiş. Japon Ligi'ne benzemiyor tabi burası. Lugano artık öncelikli tercih olmamalı. Kosta Rika'da ise Joel Campbell güneş gibi parladı. Olympiakos'taki performansından sonra Dünya Kupası'na da harika başladı. Ruiz de fena oynamadı. İkinci golü atan Duarte de oyunun genelinde çok iyiydi. Kosta Rika'nın üç golü de hazırlanış açısından harikaydı. Muslera 3 golde de ağlara giden topu izlemekle yetindi. Kosta Rika büyük sürprizi yaptı ve bu grubu olduğundan daha özel kıldı. Urena'nın oyuna girer girmez attığı gol de unutulmayacak anlardandı. Uruguay'da Suarez oynasaydı çok şey değişir miydi? Sanmıyorum. Kosta Rika çok çalışmış, çok haketti.

Uruguay : Muslera; Pereira, Lugano, Godin, Caceres; Gargano (60' Gonzalez), Arevalo, Rodriguez (76' Hernandez); Forlan (60' Lodeiro), Stuani, Cavani

Kosta Rika : Navas; Gamboa, Gonzalez, Umana, Diaz; Duarte, Tejeda (74' Cubero), Borges, Ruiz (83' Urena), Bolanos (89' Barrantes); Campbell

Sarı Kartlar : Lugano, Gargano, Caceres
Kırmızı Kart :  90+4' Maxi Pereira

Tozlu Sayfalar

Öne Çıkan Yayın

Verona ile Kasıp Kavurduk - FM 2017

Çoluk çocuk sahibi olacak yaşa geldim ama hala Football Manager geleneğini sürdürmekten büyük keyif alıyorum. Benim için bu geleneklerden...

Takip Ettiklerim

Kategoriler

Yazar Kafe

Translator

- Copyright © Serkan Özerik -