Yazan : steven_stiffler 1 Kasım 2013 Cuma

Lazio hafta içi mesaisinde istikrarsız Milan'a konuk oldu. Milan bu sezon Kaka'nın dönüşüyle bir kıpırdanma yapar demiştim, ancak kadroları oldukça yetersiz. Ne Milan, ne Inter eski kalitelerinde değiller. Juventus ve Napoli ligin açık ara en iyi kadrolarına sahip. Roma 10'da 10 yaparak müthiş gidişatını sürdürse de; kadro yetersizliği ileriki haftalarda kendini gösterebilir. Lazio, Fiorentina gibi takımlar da kendi yağlarında kavrulmaya devam edeceklerdir. Şimdilik sezonunun sürpriz başlangıcı Verona'dan. Sarı lacivertli ekip yine kazandı.

Kaka, Milan'da güzel. Gençliğimin Milan'ı Kaka ve Schevchenko'yla özdeşmişti. Bu maçta farkettim ki; Kaka Milan'a güzellik katan tek şey. İlk yarıda da birkaç sefer kaleyi yoklayıp gol aradı. Marchetti'nin kötü gününde olmadığını söyleyebilirim. Balotelli, Montolivo ve Kaka; Milan klasmanında futbolcular. Ancak diğer oyuncular oldukça 2. sınıf kalıyor. Mesela Valter Birsa... Milan'ın sağ forveti Birsa olmamalı. Haa idare ediyor mu ? Ediyor. Ama yeterliliği bir yere kadar. Bekler de iyi, yani en azından daha iyi olabilecek potansiyelleri var. Lazio'da Ciani takımın as stoperi olduğunu bu maçta kanıtladı. Üstelik ikinci yarıda katıldığı bir hücumda beraberlik golünü de attı. Milan'da Kaka'nın golü gerçekten klasına yakıştı. Maçı izleyenler arasında dikkat çeken isimler arasında Andriy Schevchenko da vardı. Benim ilgimi bir de Mario Balotelli'nin kız arkadaşı Fanny Neguesha çekti. Rafaella Fico'dan ne zaman ayrıldın be karaoğlan ?

Milan karşısında Lazio'nun alabileceği önemli 1 puandı, Lazio istedi ve aldı. Haftasonu galibiyet gelir, buralar şenlenir.

Tozlu Sayfalar

Öne Çıkan Yayın

Verona ile Kasıp Kavurduk - FM 2017

Çoluk çocuk sahibi olacak yaşa geldim ama hala Football Manager geleneğini sürdürmekten büyük keyif alıyorum. Benim için bu geleneklerden...

Takip Ettiklerim

Kategoriler

Yazar Kafe

Translator

- Copyright © Serkan Özerik -