Yazan : steven_stiffler 4 Kasım 2013 Pazartesi

Askerlik eğlencesi sebebiyle belki de 2013'te izleyebileceğim son maçımızı da izleyemedim. Ancak aklım sürekli maçtaydı elbette. Elim işte, kulağım oynaştaydı. İçimdeki hissiyat maçı 2-0 geriye düşsek bile kazanacağımızdı. Ancak Bursa deplasmanından alınacak 1 puana da üzülmezdim. Bunun derbi için ekstra motivasyon katacağını bile düşünebilirdim.

1-0 mağlup götürdüğümüz sürede maçın döneceğine inancım tamdı. Son dakikada skoru 2-2 görünce de razı bir şekilde takibi bıraktım. Bir kaç dakika sonra Galatasaraylı bir arkadaşım 3-2 olduğunu söyleyince inanamadım. Görünce de kendimi şaşırdım. Düğünlerde, eğlence ortamlarında oynamayan ben o dakikadan sonra kendimden geçtim. Adnan Şenses misali şov yaptım. Maçı bileğimizin hakkıyla, bu sezon 3. kez son dakikada kazanmak müthiş bir duygu. Haftaya 4. olursa Allah korusun Abdürrahim Albayrak kalpten gider. Maçla ilgili özete istinaden söyleyebileceklerim : Emenike'nin gollere devam etmesi müthiş güven veriyor. 3 golün de duran toptan gelmesi geçen sezon çok eleştirdiğimiz duran top etkinliğimizin de arttığını gösteriyor. Volkan'ın hatasından bu sezon yediğimiz kaçıncı gol sayamadım. Yine de 90'da gol yedikten sonra pes etmemek takımın müthiş bir başarısı.

Haftaya ilk defa Galatasaray derbisini kaçırma ihtimalim var. İnşallah Trabzon'da acemi birliğimde izleyebilirim. Döndüğümde liderliği koruyor olacağımızın umudunu taşıyorum. Ben gelmeden şampiyon olmayın beyler, 32-33. haftalarda şampiyon olalım lütfen.

One Response so far.

  1. Güzel yazılarını özleyeceğim. Sağlıklı ve hayırlı askerlikler dilerim arkadaşım.

Tozlu Sayfalar

Öne Çıkan Yayın

Verona ile Kasıp Kavurduk - FM 2017

Çoluk çocuk sahibi olacak yaşa geldim ama hala Football Manager geleneğini sürdürmekten büyük keyif alıyorum. Benim için bu geleneklerden...

Takip Ettiklerim

Kategoriler

Yazar Kafe

Translator

- Copyright © Serkan Özerik -