Yazan : steven_stiffler 21 Eylül 2013 Cumartesi

Hem Tottenham, hem Lazio maçlarını izlemeye çalıştım. İkinci yarılarda komple Lazio'yu izledim. Bunda tabi Tottenham'ın ilk yarıda işi bitirmesinin ve kuponun sadece Lazio'ya kalmasının da payı var. Tottenham geçen sezon Avrupa Ligi'nde iyi işler yapmış olmasına rağmen sürpriz takım Basel'e elenmişti. Hoş, o Basel Şampiyonlar Ligi'nde ve bunun pek de sürpriz olmadığını göstermeye devam ediyor. Tottenham ise yine Uefa Avrupa Ligi'nde...

Andros Townsend izleme hevesim çok büyüktü. Villas-Boas dinlendirmeyi tercih etti, yarın Cardiff karşısında oynayacak muhtemelen. İki takım arasındaki güç farkı, AVB'nin kadro rotasyonundaki isimlere şans vermesini sağladı. Naughton, Kaboul, Holtby gibi isimler ilk onbirdeydi. Özellikle Holtby için iyi bir şanstı ama iyi kullanamadı. Danny Rose'a nazarım mı değdi bilmiyorum ama sakatlanıp oyundan çıkması gecenin kötü haberiydi. Emektar golcü Defoe ise yine gollerine devam etti. İki golü de çok şıktı, iki vuruşu da usta işiydi. Ben onu hep daha çok ceza yayı üzerinden attığı gollerle hatırlasam da, ceza sahası içinden de topa vuracağı bile anlaşılmayacakçasına iyi vuruyor. Oyuna ikinci yarıda giren Eriksen, çok geçmeden Tottenham kariyerinin ikinci maçında ilk golünü attı. Üstelik Balevâri bir vuruşla... Anzhi ve Sheriff berabere kaldı ve Tottenham favorisi olduğu grupta daha ilk maçta liderlik koltuğuna oturdu.

Tottenham : Lloris, Naughton, Dawson, Kaboul, Rose (39' Vertonghen), Sandro, Dembele (60' Eriksen), Lamela, Holtby (71' Paulinho), Sigurdsson, Defoe

Tromso : Sahlman, Causevic, Koppinen (62' Antonsen), Fojut, Kristiansen, Moldskred, Johansen, Bendiksen (46' Johnsen), Drage (78' Andersen), Ondrasek, Pritchard

Sarı Kartlar : Johnsen, Fojut

Goller : 21' Defoe, 29' Defoe, 86' Eriksen

Tottenham maç boyunca 8'i isabetli 19 şut attı. Tromsö sadece 2 şut atabildi. Lloris kariyerinin rahat maçlarından birini çıkarırken, topa sahip olmada da 71'e 29 gibi büyük bir fark ortaya çıktı.

Tozlu Sayfalar

Öne Çıkan Yayın

Verona ile Kasıp Kavurduk - FM 2017

Çoluk çocuk sahibi olacak yaşa geldim ama hala Football Manager geleneğini sürdürmekten büyük keyif alıyorum. Benim için bu geleneklerden...

Takip Ettiklerim

Kategoriler

Yazar Kafe

Translator

- Copyright © Serkan Özerik -